ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه پاسارگاد

  •    نام آگهی دهنده: سرلک
  •     اینستگرام:  parstabligh_org
  •    استان: تهران
  •    شهر: تهران
  •    محله: آزادی
بیمه عمر و بازنشستگی  بیمه پاسارگادبیمه عمر و بازنشستگی  بیمه پاسارگاد
   مشاهده شده: 988   |     |     |  

*** سرمایه خود را بیمه کنید، با بیمه عمر پاسارگاد***
باتوجه به تصویب سن و سابقه بیمه بازنشستگی در دولت و سازمان تامین اجتماعی مردان در ۶۵ سالگی و زنان در ۶۰ سالگی بازنشسته میشوند و بایستی حداقل ۳۵ سال سابقه بیمه پردازی داشته باشید. به نظر شما اگر در بیمه پاسارگاد بیمه عمر و بازنشستگی برقرار کنید بعد از ۲۰ سال یا ۲۵ سال با پرداخت حق بیمه کمتر از بیمه تامین اجتماعی میتوانی زودتر بازنشسته شوید. آیا بیمه تامین اجتماعی در دوران بازنشستگی به شما وام میدهد؟ آیا به صندوق بازنشستگی شما سود تعلق میگیرد؟ آیا حقوق بازنشستگی شما به میزان تورم افزایش میباید؟ پاسخ این سوالات کاملا مشخص است. برای مثال نمونه ایی از میزان حق بیمه ، صندوق و حقوق بازنشستگی برای شما مثال زده شده است. ضمنا پوششهای بیمه عمر هم دارید. تصمیم با خودتان است.
آیا با توجه به ریزش بازار های سرمایه و از دست دادن سرمایه های مردم در بورس وقت آن فرا نرسیده که به فکر سرمایه گذاری در صنعت بیمه باشیم.
** پرداخت حقوق بازنشستگی تا سن ۹۰ سالگی
** پرداخت اندوخته + سود تضمینی + سود مشارکت درمنافع
** امکان بازخریدی صندوق بیمه نامه قبل از پایان قرارداد
** دریافت خدمات تکمیل درمان از بیمه بین المللی (SOS)، هم در دوره سرمایه گذاری و هم در دوره مستمری
** معاف از مالیات و عدم تبعیت از قانون انحصار و وراثت
** دریافت وام بدون نیاز به ضامن
** دریافت غرامت فوت به هر علت
** دریافت غرامت فوت بر اثر حادثه
** دریافت غرامت از کارافتادگی دائم وکامل و معافیت از پرداخت حق بیمه تا پایان مدت قرارداد
** دریافت هزینه های پزشکی حادثه
** دریافت غرامت بیماری های خاص ( سکته مغزی، سکته قلبی ، گرفتگی قلب و عروق و سرطان )
** دریافت غرامت نقص عضو کلی و جزئی
** پوشش اعتصاب ، آشوب و بلوا
** دریافت پوشش آتش سوزی و زلزله منزل مسکونی
** دریافت غرامت حادثه برای حضور در اعتصاب، آشوب و بلوا
=== انجام حضوری و غیر حضوری فروش بیمه ===
=== ارسال رایگان بیمه نامه به تمام نقاط کشور ===
۰۲۱۶۶۰۹۷۵۰۷


بیمه عمر و بازنشستگی بیمه پاسارگاد بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد نرم افزار بیمه پاسارگاد کلاهبرداری بیمه عمر پاسارگاد استعلام بیمه پاسارگاد استعلام نمایندگان بیمه پاسارگاد بیمه پاسارگاد چیست جدول بیمه عمر پاسارگاد سود بیمه عمر پاسارگاد ورود به سیستم بیمه پاسارگاد در معرفی بیمه عمر و تامین آتیه،نگاهی متفاوت به این بیمه نامه می کنیم.از نحوه پس انداز،سرمایه گذاری بدون ریسک،مقایسه بانکی صحبت کرده و اطلاعات کاملی را ارائه ... تعریف بیمه عمر و تامین آتیه : عبارتست از عقد قرارداد بین یک شرکت بیمه و یا یک شخص حقیقی یا حقوقی که به موجب آن شرکت بیمه (بیمه گر )تکالیف و تعهداتی در مقابل ... بیمه عمر پاسارگاد ـ معرفی,بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد,بیمه عمر پاسارگاد ـ پرداخت هزینه های پزشکی حادثه,بیمه عمر پاسارگاد ـ ما را به آرزوهامون نزدیک تر ... شرایط عمومی بیمه نامه عمر و تامین آتیه. تعاریف : بیمه گر : شرکت بیمه پاسارگاد می باشد . بیمه گذار : شخص حقیقی یا حقوقی است که قرارداد بیمه را با بیمه گر ... Tir 9, 1399 AP — خدماتی که بیمه عمر پاسارگاد به بیمه گذاران خود ارائه می‌کند یکی از برترین خدمات بیمه عمر است، در این نوشته نگاه کلی نسبت به بررسی تمامی ... بیمه عمر چیست - پوشش های بیمه عمر و تامین اتیه پاسارگاد - مزایا بیمه عمر پاسارگاد - هر آنچه که باید درمورد بیمه عمر و تامین آتیه بدانید. بیمه عمر پاسارگاد یا به عبارت دیگر بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد ، جدید ترین نسل از بیمه زندگی است که بهترین شرایط بیمه عمر، مزایای بیمه عمر و پوشش های ... بیمه پاسارگاد یک شرکت بیمه خصوصی در کشور است که در سال 1385 توسط گروه مالی پاسارگاد تاسیس شده و ارائه دهنده خدمات آنلاین و اینترنتی بیمه عمر می باشد. مشاهده اطلاعات بیمه نامه عمر و تامین آتیه. اطلاعات وصول حق بیمه. اطلاعات وصول وام. برگه اقساط بیمه نامه و وام. اطلاعیه سود مشارکت در منافع. *** سرمایه خود را بیمه کنید، با بیمه عمر پاسارگاد*** آیا با توجه به ریزش بازار های سرمایه و از دست دادن سرمایه های مردم در بورس وقت آن فرا نرسیده که به فکر سرمایه گذاری در صنعت بیمه باشیم. ** پرداخت اندوخته + سود تضمینی + سود مشارکت درمنافع ** امکان بازخریدی صندوق بیمه نامه بعد از شش ماه ** دریافت خدمات تکمیل درمان از بیمه بین المللی (SOS) ** امکان سپرده گذاری در صندوق بیمه نامه با سود تضمینی و مشارکت در منافع بیمه عمر و تامین آتیه. دراین بیمه نامه بیمه گذاران با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه برتامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری ...

فروش استون صد در صد خالص | خرید استون آزمایشگاهی مرک ۱۰۰۰۱۴| پاک آزما

فروش استون صد در صد خالص |...

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۴ اسفند ۱۴۰۲   ( 5 روز پیش )
نهال فروشی آرش محمدپور

نهال فروشی آرش محمدپور

   تهران همه شهرها
  شماره تماس
۰۳ اسفند ۱۴۰۲   ( 26 روز پیش )
مکانیک سیار

مکانیک سیار

   البرز کرج
  شماره تماس
۰۴ بهمن ۱۴۰۲   ( 55 روز پیش )
فروش اسید لاکتیک

فروش اسید لاکتیک

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۳ دی ۱۴۰۲   ( 86 روز پیش )
فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای کرکره برقی فروش ویژه

فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای...

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۲۸ آذر ۱۴۰۲   ( 91 روز پیش )