ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان

بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامانبیمه عمر و تشکیل سرمایه سامانبیمه عمر و تشکیل سرمایه سامانبیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان
   مشاهده شده: 1740   |     |     |  
بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان

آیا لحظه ای به دوران پیری و کهولت سن، هزینه های بالای درمانی، آینده خانواده در نبود سرپرست، فرزندان بدون آتیه و پشتیبان ، محدویت درآمدهای خود در دوران بازنشستگی فکر کرده اید؟!!!!!
با سرمایه گذاری در بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان علاوه بر امکان پوشش های عمومی نظیر سرمایه فوت طبیعی و حادثی، هزینه های پزشکی، از کار افتادگی و&#****; امکان در اختیار داشتن اندوخته مناسب و همچنین مستمری دوران بازنشستگی را برای بیمه شده گان فراهم می آورد!!!

شرکت بیمه سامان تنها شرکت دارای بیمه اتکایی بین المللی در کشور می باشد و این امر در واقع تضمین دو چندان بازپرداخت اندوخته ی سرمایه گذاران میباشد. 

معرفی خدمت بیمه عمرو سرمایه : شما با پرداخت یک حق بیمه دارای * پوشش درمانی حمایتی و یک سبد سرمایه گذاری خواهید بود. پوشش ها : سرمایه فوت طبیعی : در صورت فوت طبیعی ** برابر مبلغ حق بیمه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت میگردد.
سرمایه فوت حادثه : در صورت فوت بر اثر حادثه مثل تصادف رانندگی *** برابر مبلغ حق بیمه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می گردد.
از کار افتادگی و نقص عضو : در صورت بروز از کار افتادگی یا نقص عضو براثر بیماری یا حادثه ** برابرحق بیمه به شخص پرداخت می گردد.
امراض خاص : برای * بیماری خاص سکته قلبی ، سکته مغزی ، انواع سرطان ، جراحی قلب بازو و پیوند اعضاء اصلی بدن تا سقف ***.***.*** میلیون ریال به عنوان خسارت به شخص پرداخت می گردد.

پرداخت هزینه های پزشکی در اثر حادثه تا سقف ***.***.*** ریال
معافیت : پوشش خاص و ویژه ای که بیمه عمر را از تمام انواع پس انداز متمایز میکند که در صورت بروزاز کار افتادگی دائم شرکت بیمه سامان از زمان حادثه و به مدت ** سال به جای شخص حق بیمه را پرداخت خواهد کرد. صندوق سرمایه گذاری : *-  تنوع در انتخاب مبلغ حق بیمه و روش پرداخت آن از ماهانه تا سالانه به صورت اختیاری *-  پرداخت سود بالای **% از سال **** و به مدت ** سال به صورت مستمر و مداوم توسط شرکت بیمه سامان *-  سود صندوق روز شمار بوده و در قالب سود مرکب در حساب مشتری اندوخته می شود. *- امکان دریافت وام بدون ضامن و معادل **% مبلغ اندوخته پس از پایان سال اول و بدفعات (در صورت تسویه وام قبلی) *-  امکان باز خرید بیمه نامه قبل از پایان قرارداد مزایای بیمه عمر و تشکیل سرمایه : *-  پوشش رایگان فوت حادثه تا سقف **.***.*** میلیون ریال زمان از ارزیابی تا صدور بیمه نامه *- امکان دارا بودن از بیمه عمر و مزایای آن از سن * ماهگی تا ** سالگی اشخاص  *-  امکان انجام تعدیل در حق بیمه حداکثر تا **% *-  امکان انجام تعدیل در سرمایه فوت تا **% معافیت مالیاتی : طبق ماده *** قانون مالیات مستقیم ، حق بیمه های پرداخت و اندوخته حاصل از بیمه عمر معاف از مالیات می باشند.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان



ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
تعمیر سشوار اصفهان  ، تعمیر انواع سشوار

تعمیر سشوار اصفهان ، تعمیر انواع سشوار

   اصفهان اصفهان
  شماره تماس
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
تامین و تولید انواع فرآورده های گرافیتی

تامین و تولید انواع فرآورده های گرافیتی

   قزوین قزوین
  شماره تماس
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
تنظیم عقدنامه(صیغه نامه)خطبه عقدطلاقنامه وفسخ

تنظیم عقدنامه(صیغه نامه)خطبه عقدطلاقنامه وفسخ

   خراسان رضوی مشهد
  شماره تماس
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )