ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

تلویزیون فورکی اسمارت ال جی LG 49UH750T

تلویزیون فورکی اسمارت ال جی LG 49UH750Tتلویزیون فورکی اسمارت ال جی LG 49UH750T
   مشاهده شده: 155   |     |     |  
تلویزیون فورکی اسمارت ال جی LG **UH***T

این تلویزیون برخوردار از تکنولوژی ColourPrime Pro که با فراهم کردن طیف وسیعتر و غنی تری از رنگ ها، تصاویری جذابتر و واقعی تر ارایه می دهد. با اینن امکان شما تصاویری بسیار شاف و واضح را تجربه می کنید، تصاویر که تا کنون نظیر آن را تجربه نکرده اید.

 

فناوری ULTRA Luminance دیگر ویژگی این تلویزیون است. این قابلیت باعث افزایش کنتراست تصویر شده و تصاویر را با رنگ های بسیار شفاف تر ارائه می دهد.

 

فناوری HDR این امکان را فراهم می کند که تصاویر نمایش داده شده شامل طیف وسیعی از رنگ ها و سایه هایی باشد که چشم انسان قادر به ادراک آنهاست.این فناوری با ارائه بیشترین میزان رنگ و روشنایی به صفحه‌نمایش جان می‌دهد و تصاویر را طبیعی، زنده و واضح نشان می‌دهد.

بدنه فلزی و فوق العاده باریک : این تلویزیون با طراحی قاب باریک و فلزی، با نمایی مدرن هماهنگ با دکوراسیون منزل طراحی شده و شما با انتخاب آن می توانید نمایی زیبا و شیک به دکوراسیون منزل خود ببخشید.

 

برخورداری از سیستم عامل webOS : این سیستم عامل سهولت بیشتری را برای کاربران جهت یادگیری و استفاده از امکانات زیاد این تلویزیون فراهم کرده است.

زاویه دید گسترده : این تلویزیون با برخورداری از کیفیت *k باعث می شود تصویر بر روی صفحه نمایش یکپارچگی خود را از هر زاویه دید حفظ می کند و بیننده می تواند از ه زاویه ای از اتاق از تصاویر پویا و زنده لذت ببرد.

*D colour Mapping: این ویژگی اعوجاح رنگ ها را به پایین ترین حد خود رسانده و در نتیجه بیننده از دیدن رنگ های طبیعی لذت خواهد برد.