ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

تولیدی نوین پت شاپ

تولیدی نوین پت شاپتولیدی نوین پت شاپ
   مشاهده شده: 578   |     |     |  

با عرض سلام وقت بخیر با تشکر از توجه و حضور شما

مفتخریم که سال‌ها درکنار شما عزیزان در زمینه تولیدات لوازم پرنده همواره تلاش نموده‌ایم تا در زمینه تامین انواع لوازم و تجهیزات مرتبط با پرورش پرندگان و همچنین اطلاع رسانی و انتقال آموزش به علاقمندان به پرورش پرندگان تلاش نماییم و نیاز پرورش دهندگان و علاقمندان را در حد توانمان برطرف نماییم.

سیاست نوین پت شاپ بر این محور می‌باشد تا کالاهای مورد نیاز مشتریان خود را با حذف واسطه‌ها ، مستقیماً از تولید به مصرف و با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کرده و با کمترین هزینه و در حداقل زمان به دست خریدار برساند.

لازم به ذکراست که این مجموعه تا به حال توانسته بسیاری از ملزومات را برای اولین بار طراحی و تولید نماید.

در این راستا همواره در تلاش بوده و هستیم تا کیفیت تولیدات و کالاهای عرضه شده در فروشگاه خود را در مسیر نیاز هموطنان افزایش دهیم و وسایل مورد نیاز در امر پرورش پرندگان زینتی و خانگی دوستان در هر نقطه از کشور عزیزمان را برآورده سازیم.

فروش جزئی و عمده کالاها

فروشگاه نوین پت شاپ علاوه بر فروش جزئی کالاها از طریق وب سایت خود، برای آن دسته از عزیزانی که در شهر خود صاحب فروشگاه هستند و مایلند تا از کالاهای موجود در فروشگاه نوین پت شاپ، جهت فروش به صورت عمده و کلی خریداری نمایند این امکان را فراهم نموده و این دسته از عزیزان می توانند جهت خرید عمده از طریق فرم تماس با ما یا تماس با شماره *********** از قیمت‌های عمده فروشی ما اطلاع حاصل نمایند.

از شما دوست گرامی درخواست داریم تا با آگاه سازی ما از نظرات و پیشنهادات و نیازهای خود در امر پرورش پرندگان زینتی و خانگی و همچنین در زمینه تولید قفس و لوازم مربوط به قفس ما را در مسیر تولیدات جدید و طرح‌های جدید و خدمت رسانی بهتر و بیشتر یاری فرمایید صمیمانه پیشنهادات همکاری از سوی شما را پذیراییم.

پیروز و ماندگار باشید