ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

ثبت شرکت در ایران و خارج با کمترین هزینه

ثبت شرکت در ایران و خارج با کمترین هزینهثبت شرکت در ایران و خارج با کمترین هزینه
   مشاهده شده: 191   |     |     |  

موسسه ثبت شرکت فکر برتر که از موسسه های حقوقی شناخته شده در زمینه ثبت شرکت و برند در ایران و خارج از کشور است که تخصص کافی را برای راه اندازی و ثبت شرکت با هزینه بهینه و در کمترین زمان در کشورهای دیگر مانند گرجستان به صورت قانونی برای اطمینان خاطر شما دارد. حتی می توانید به صورت رایگان با متخصصین ما به صورت تلفنی نیز مشاوره داشته باشید. *****-***

برای ابتدای کار لازم است بدانید که ثبت شرکت در گرجستان در قالب های زیر صورت می گیرد که برای اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید در مورد جزئیات آن با ما در تماس باشید یا به صورت حضوری به آدرس تهران ، میدان ونک ، خیابان خدامی ، خیابان آفتاب ، نبش کوچه هشتم ، پلاک ** مراجعه فرمایید:

شرکت با مسئولیت محدود (Limited Liability company (LLC
در ابتدا می بایست اشاره نمود که قالبی که به شرح آن خواهیم پرداخت یکی از پر مخاطب ترین قالب های قابل ثبت در کشور گرجستان است و اکثر شرکت ها در این کشور در این قالب به ثبت می رسند.
این شرکت می تواند به صورت فردی یا با دیگر شرکاء به ثبت برسد و مسئولیت افراد در این نوع شرکت محدود به دارایی های شرکت می باشد. سرمایه در این شرکت به سهام تقسیم شده است با این تفاوت از شرکت های سهامی رایج در ایران که سهام جدید در این شرکت صادر نمی گردد.
تمامی موارد تعیین کننده در این نوع شرکت مانند حقوق و تعهدات شرکا، توزیع اولیه سهام شرکا، حق رأی و توزیع سود و زیان شرکا متناسب با سهام آنها در اساسنامه اشاره می گردد و در صورت نیاز اساسنامه با رعایت قوانین قابل تغییر می باشد.

شرکت سهامی خاص JSC ) Joint stock company )
شرکت دیگری که در کشور گرجستان می توان به ثبت رساند شرکت سهامی خاص می باشد. در این نوع شرکت سرمایه آن به مقادیر اسمی مساوی تقسیم شده است که سهام نام دارد. در اصل این سهام به عنوان یک وثیقه تلقی می شود که ضمانت کننده مطالبات یک سهامدار در ارتباط با دارایی شرکت سهامی، حقوق و تعهدات سهامداران نسبت به یکدیگر می باشد. در این نوع شرکت نیز میزان تعهدات شرکاء نسبت به دیون احتمالی شرکت محدود به دارایی شرکت است.

شرکت هلدینگ بین المللی سهامی عام JSC ) International Holding)
شرکت های هلدینگ در گرجستان مانند نمونه های مشابه خود در سراسر جهان، شرکت های سرمایه گذاری هستند که به عنوان شرکت مادر در زمینه های متفاوتی سرمایه گذاری و کسب سود می نمایند.
سرمایه این نوع شرکت به مقادیر اسمی بین هیات مدیره تقسیم می شود. این سهام در ارتباط با دارایی شرکت هلدینگ، حقوق و تعهدات شرکت در قبال سهامداران می باشد. در این نوع شرکت نیز تعهدات شرکاء در مقابل دیون شرکت محدود به دارایی شرکت می باشد.

مشارکت عمومی General Participation ) GP )
در شرکت های مشارکت عمومی ممکن است چندین شریک در قالب یک مجموعه فعالیت های مستقلی داشته باشند. در این نوع شرکت شرکاء اصلی در مقابل تمامی دیون احتمالی شرکت شخص به شخص مسئول هستند.

شراکت تجاری Business Partner ) BP )
شرکت های تجاری از دو شریک یا بیشتر تشکیل می گردد که این شرکاء می توانند از اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند و مسئولیت آنها در مقابل بدهکاران تقسیم می گردد و نامحدود می باشد. مسئولیت شرکاء نیز در مقابل یکدیگر در قالب یک تفاهم نامه قانونی تعیین و تنظیم می گردد.

البته قالب های ثبت شرکت در گرجستان، انواع دیگری نیز دارد که برای مطالعه ی بیشتر می توانید به مقالات وبسایت ما به آدرس مراجعه نمایید.


ثبت شرکت در ایران و خارج با کمترین هزینه ثبت شرکت در ایران و خارج با کمترین هزینه ثبت شرکت در ایران و خارج با کمترین هزینه مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور ارزانترین کشور برای ثبت شرکت شرایط ثبت شرکت در سوریه هزینه ثبت شرکت در آذربایجان بهترین کشور برای ثبت شرکت و اقامت چه شرکتی در خارج ثبت کنیم هزینه تغییرات شرکت مدارک ثبت شرکت در ایران Apr 18, 2020 - در ابتدا قبل از اینکه راجع به نحوه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، هزینه ها ... در کشورهای خارجی برای امور بازرگانی و عمومی اکثرا شرکت با ... مزایا و معایب ثبت شرکت در ایران چیست و اصلا چرا باید شرکت ثبت کنیم ... کمترین هزینه ی ثبت که تو اروپا و خاور میانه و ترکیه و عراق بتونم فعالیت داشته باشم چقدر میشه؟ هزینه ثبت تمامی شرکت ها یکسان است؟ چرا قیمت اعلامی موسسات ثبتی متفاوت است؟ هزینه درج آگهی در روزنامه رسمی چقدر است؟ فرق روزنامه رسمی با کثیرالانتشار چیست؟

شرکت طراحی سایت دارکوب

آگهی های  شرکت طراحی سایت دارکوب


فروش استون صد در صد خالص | خرید استون آزمایشگاهی مرک ۱۰۰۰۱۴| پاک آزما

فروش استون صد در صد خالص |...

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۹ اسفند ۱۴۰۲   ( 31 روز پیش )
نهال فروشی آرش محمدپور

نهال فروشی آرش محمدپور

   تهران همه شهرها
  شماره تماس
۰۳ اسفند ۱۴۰۲   ( 57 روز پیش )
مکانیک سیار

مکانیک سیار

   البرز کرج
  شماره تماس
۰۴ بهمن ۱۴۰۲   ( 86 روز پیش )
فروش اسید لاکتیک

فروش اسید لاکتیک

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۳ دی ۱۴۰۲   ( 117 روز پیش )
فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای کرکره برقی فروش ویژه

فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای...

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۲۸ آذر ۱۴۰۲   ( 122 روز پیش )