ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

خرید ترموگراف تستو TESTO 174T

  •    نام آگهی دهنده: فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز
  •    وب سایت: www.ariantajhiz.com
  •     اینستگرام:  parstabligh_org
  •    استان: تهران
  •    شهر: تهران
  •    محله: تهرانپارس
خرید ترموگراف تستو TESTO 174Tخرید ترموگراف تستو TESTO 174T
   مشاهده شده: 146   |     |     |  

مشخصات،قیمت و خرید ترموگراف/دیتالاگر تستو TESTO 174T

***فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز***

اگر شغل مرتب با مواد غذایی و یا مواد دارویی باشد می دانید که دمای نگهداری کالاها شما تحت هیچ شرایطی نباید از حد مجاز خاصی تجاوز کند.ترموگراف دمای TESTO 174T به شما کمک می کند تا محدوده دمای مشخص شده را رعایت کنید و تحت کنترل داشته باشید.
این دستگاه داده های اندازه گیری شده دما را با دقت بالا و بدون وقفه ثبت می کند.می توانید با استفاده از دیتالاگر TESTO 174T با اطمینان ۱۶۰۰۰مقدار را ثبت کنید،زیرا داده های اندازه گیری شما ذخیره شده حتی در صورتی که باتری خالی باشد و یا تعویض باتری داده هارا از بین نمی برد،دیتالاگر ۱۷۴T دارای سطح امنیت بالا و سنسنور NTC یکپارچه با سطح دقت بالا است.
محدوده اندازه گیری ثبت دما از ۳۰- تا ۷۰ درجه سانتیگراد است،ثبت کننده دمای TESTO 174T دارای گواهینامه بین المللی HACCP است که برای اندازه گیری در صنایع غذای ایده آل است.
نظارت و کنترل دما در حمل نقل برای کلیه کالاهایی که به نوسانات دما واکنش نشان می دهند یا باید در یک محدوده دمایی از پیش تعریف شده باشند ثبت دما لحظه به لحظه و اندازه گیری بدون وقفه نقش عمده ای دارند. اشتباه شرایط دمایی در هنگام حمل نقل می تواند منجر به ضرر های اساسی در کیفیت کالا شود،برای جلو گیری از این اتفاق می توان با استفاده از یک دیتالاگر دما محموله را برای انطباق با محدوده دمای مشخص شده بررسی کرد و سپس با استفاده از نرم افزار ویژه داده های اندازه گیری شده قابل نمایش،تحلیل و ثبت می شوند.
اگر قصد خرید ترموگراف و ثبت کننده دمای تستو TESTO 174T را دارید ،جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی TESTO در ایران تماس گرفته و محصول خود را با کمترین قیمت خریداری نمایید.
شماره تماس : ۰۲۱۹۱۰۱۰۳۹۳
B2n.ir/x57071



فروش متابی سولفیت سدیم

فروش متابی سولفیت سدیم

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۵ فروردین ۱۴۰۳   ( 16 روز پیش )
فروش متابی سولفیت سدیم

فروش متابی سولفیت سدیم

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ اسفند ۱۴۰۲   ( 36 روز پیش )
آنالایزر فیبر

آنالایزر فیبر

   گیلان خمام
  شماره تماس
۱۲ بهمن ۱۴۰۲   ( 78 روز پیش )
فروش پروپیلن گلیکول

فروش پروپیلن گلیکول

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۶ دی ۱۴۰۲   ( 94 روز پیش )