ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

خرید مبل راحتی

   مشاهده شده: 75   |     |     |  

ویکتور که در سال **** معرفی شد و در سال **** مجددا مورد بازدید قرار گرفت، مبل راحتی است که کاملاً مفهوم مبل را مطابق با Flexform بیان می کند. با تناسبات متعادل در پایه ها، بالشتک های صندلی و پشتی صندلی، مبل ویکتور مظهر ظرافت محدود است. ساختار چوبی با فوم پلی اورتان پوشیده شده در یک پارچه چند لایه پوشانده شده است. پشتی صندلی و تکیه گاه در یک ارتفاع قرار دارند و &#****;لانه چسترفیلد مانند&#****; کلاسیک را تشکیل می دهند، یک پناهگاه دنج که برای قرار دادن بالشتک های پشتی صندلی طراحی شده است. با بالشتک غازی و درج هسته ضد خرد یا فوم پلی اورتان و داکرون موجود است. ویکتور مبلی است که خلوص طرح خود را در نسخه دو یا سه نفره و در نسخه سکشنال حفظ می کند. آرایه وسیع قطعات آن امکان ایجاد ترکیب های متعدد را فراهم می کند. در نسخه Victor Large، عمق مبل به *** سانتی‌متر افزایش می‌یابد و به آن اجازه می‌دهد تا بالشتک‌های زیادی را در خود جای دهد، که نه تنها راحتی بیشتری را فراهم می‌کند، بلکه حالت تزئینی مدرن‌تری به آن می‌بخشد. قاب از چوب با لایه‌های پلی اورتان با پوشش محافظ محافظ.

بالشتک های صندلی پر شده با یک هسته داخلی انعطاف پذیر یا از پلی اورتان و داکرون. مبل های مقطعی از جنس پلی اورتان و داکرون.

بالشتک های صندلی ویکتور بزرگ از جنس پلی اورتان و داکرون.

بالشتک های پشتی پر شده اند.

بالش پرتاب شده، در صورت درخواست با شارژ مجدد

پا در چوب جامد CANALETTO WALNUT، CANALETTO WALNUT EXTRA، CANALETTO WALNUT قهوه لکه دار. ASHWOOD NATURAL، چوب ساج رنگ آمیزی شده، آبنوس رنگ آمیزی شده، ونگ رنگ آمیزی شده، آلبالو رنگ آمیزی شده، گردوی لکه دار، قهوه رنگ شده، قهوه ای رنگ آمیزی شده. بنا به درخواست پایه های آلومینیومی، با شارژ مجدد.

روکش‌های پارچه‌ای قابل جابجایی روکش یا روکش‌های چرمی غیرقابل جدا شدن. ساختار معماری مبل وینگ سبک و مطبوع از اشکال هندسی تشکیل شده است که با این وجود نرم و بدون گوشه‌های تیز هستند. پایه ظریف فلزی ریخته گری تقریباً دور از دید قرار گرفته است و به مبل احساس شناور بودن در هوا می دهد. بالشتک های صندلی نرم پر از غاز با درج هسته در مواد ضد خرد شدن بر روی ساختار پوشیده از پوست گاو قرار می گیرند در حالی که پشتی صندلی توسط یک بالشتک مستطیلی نرم، کم و عمیق تشکیل شده است که توسط تکیه گاه های باریک آلومینیومی ریخته گری به ساختار متصل شده است. تکیه گاه بازو نیز پایین و عمیق است و مستقیماً بر روی ساختار چرم گاو قرار دارد. براق و مقطعی، مبل بال در پروژه های مسکونی و مهمان نوازی ظاهری مطمئن را ایجاد می کند.

برای ارتباط با پشتیبانی و خرید با شماره زیر تماس بگیرد

***********