ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

خرید و فروش پنل خورشیدی

خرید و فروش پنل خورشیدیخرید و فروش پنل خورشیدی
   مشاهده شده: 72   |     |     |  

واردات پنل خورشیدی را به صورت مستقیم ارائه می دهد و با بهترین برند های روز دنیا و هوشمند برند ZYTECH، YINGLI، JA SOLAR ، OSDA ، SUNTECHدر اختیار مصرف شرکت فنی و مهندسی اینورتر گروپ بزرگترین نمایندگی رسمی خرید پنل خورشیدی و کننده می باشد. اینورتر گروپ ارائه دهنده برترین برندهای پنل خورشیدی، که از نظر کیفیت و بازدهی تولید برق خورشیدی و هم چنین اصل بودن کالا بسیار مقرون به صرفه می باشد. صفحات فتوولتاییک مونو کریستال یا پلی کریستال از نظر قیمت وهزینه باهم تفاوت دارند . در حقیقت سلول های مونو کریستالی به دلیل راندمان بالایی که دارند گران تر می باشند وصفحات پلی کریستالی به دلیل این که راندمان پایینی نسبت به صفحات مونو کریستال دارند نیز دارای قیمت پایین تری هستند. پنل خورشیدی از صفحه فتوولتاییک از جنس سیلیکون ساخته شده و با در کنار هم قرار دادن چند سلول خورشیدی قرار می گیرند. در اصل پایه و اساس پنل خورشیدی، نور خورشید را دریافت کرده و در مقابل انرژی برق یا انرژی الکتریکی تولید می کند. و به عنوان یک منبع بی نظیر شناخته شده که می تواند حل کننده مشکلات موجود در زمینه انرژی خورشیدی و محیط زیست باشد. و از طریق تبدیل نور خورشید به جریان برق مستقیم DC به متناوب AC توسط اینورتر و تامین برق مورد نیاز خانه و از طریق برق اضافی به شبکه انتقال انرژی تولید ،راه اندازی می نماید. شرکت اینورتر گروپ راحت ترین راه ممکن برای خرید پنل خورشیدی است. جهت فروش اینترنتی پنل خورشیدی شما مشتریان عزیز می توانید به سایت رسمی اینورتر گروپ مراجعه نمایید و جهت خرید پنل خورشیدی می توانید به صورت آنلاین محصول خود را خریداری نمایید. لازم است بدانید که محاسبه ی قیمت پنل خورشیدی به وات های آن بستگی دارد در واقع هرچقدر وات پنل بالا تر برود قیمت آن پایین میاید و هر چه وات آن کم شود قیمت آن بیشتر می شود . هم چنین محاسبه ی مقدار توان سلول های خورشیدی بستگی به محل جغرافیایی و این که صفحات خورشیدی در آنجا نصب می شود دارد .

خرید و فروش پنل خورشیدی اینورتر گروپ در وات های مختلف:
پنل خورشیدی * وات، پنل خورشیدی ** وات، پنل خورشیدی ** وات ، پنل خورشیدی ** وات ، پنل خورشیدی ** وات، پنل خورشیدی ** وات، پنل خورشیدی *** وات، پنل خورشیدی *** وات، پنل خورشیدی *** وات، پنل خورشیدی *** وات، *** وات ، *** وات ، *** وات ، *** وات ، *** وات
جهت سفارش کالا و همچنین دریافت لیست قیمت عدد * را به شماره تلگرام ٠٩٣٩*٩٢٧٣٧٠ ارسال نمایید. مهندسین ما جوابگوی شما در اسرع وقت میباشند.
راه های ارتباطی با ما:
دفتر مرکزی:
تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد ***
تلفن های تماس:
***********
***********
***********



لاینر _نور خطی

لاینر _نور خطی

   البرز مارلیک
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

   گیلان رشت لولمان اتاقسازی امپراطور صولتی
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )