ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

خوردگی فلزات یکی از بزرگترین مشکلات انتقال سیالاتی مثل آب در تاسیسات است که یکی از راههای

خوردگی فلزات یکی از بزرگترین مشکلات انتقال سیالاتی مثل آب در تاسیسات است که یکی از راههایخوردگی فلزات یکی از بزرگترین مشکلات انتقال سیالاتی مثل آب در تاسیسات است که یکی از راههای
   مشاهده شده: 270   |     |     |  

انتقال صنعت : در مصارف فشار قوی، برای جلوگیری از زنگ زدن لوله های زیر کار، بوسیله عایق پوش کردن لوله ها و یا حفاظت کاتدی توام با عایق پوش کردن انجام می گیرد که عایق پوش کردن لوله ها نیز به دو روش سرد و گرم انجام می شود.

در روش عایقکاری سرد برای مصارف فشار قوی از مواد : رنگ آستری ( پرایمر)- نوار زیری &#****; و نوار روئی استفاده می گردد. که فعلا خارج از بحث ما می باشد.

لوله کشی توکار برای مصارف فشار ضعیف ( یک چهارم PSI ) که موضوع بحث ما می باشد.

نوار سرجوش ( نوار عایق ):

پس از نصب لوله ها و جوشکاری یک خط و لوله باید تمام قسمت های مربوط به سرجوش ها و نقاط اتصال همین طور خود خط لوله نوار عایق پیچی شده شود.

این مرحله معمولا قبل از قرار دادن لوله در کانال انجام می شود. پس از اطمینان از سلامت اتصالات محل های جوشکاری بر روی لوله ها ماده ای پلیمری که به چسب یا رنگ پرایمر مشهور است ،برروی تمام اتصالات محل های جوش نیز نوار سرجوش کشیده می شود. گاهی به انواع نوار سرجوش وخطی، نوار آلتن و یا نوار شایک نیز گفته می شود.

رنگ پرایمر (چسب عایق):

بیشترین مصرف رنگ پرایمر در فونداسیون های بتنی و مخازن مدفونه است . رنگ پرایمر باقدرت نفوذکنندگی فوق العاده تمام خلل و فرج بتن را پر کرده و به اصطلاح بتن را واترپروف می کند . رنگ پرایمر روی مخازن مدفونه هم کاربرد دارد زیراکه مخازن مدفونه در زیر خاک بیشتر در معرض عوامل خورنده هستند و رنگ پرایمر می تواند موجب حفاظت مخازن گران بهای مدفونه در خاک شود . از کاربردهای دیگر رنگ پرایمر استفاده روی خطوط لوله های نفت و گاز کشور و پایه های آنها می باشد ، خطوطی که در سراسر کشور و در آب و هوای گوناگون پراکنده می باشند و بواسطه رنگ پرایمر حفاظت این خطوط در مقابل کلیه ی عوامل خورنده برای همیشه تضمین می شود.
رنگ پرایمر به عنوان پوشش زیر سطح در موارد مختلفی کاربرد دارد که از عمده ترین موارد استفاده از آن در خطوط لوله بالابردن استقامت و همین طور طول عمر لوله است. البته از این رنگ در پر کردن و به اصطلاح واتر پروف کردن بتن نیز استفاده می شود. البته در رنگ کاری سطوحی که مخصوصا در فضای خارجی قرار دارند مانند نمای ساختمان و سوله ها نیز از این رنگ استفاده میشود. این رنگ ها در سایز های مختلف بسته بندی می شوند که از آنها می توان به* , ** لیتری اشاره کرد.



فروش آهک آهک هیدراته ۹۴درصد- آهک کلسینه خلوص بالا

فروش آهک آهک هیدراته ۹۴درصد- آهک کلسینه...

   اصفهان اصفهان
  شماره تماس
۱۹ آبان ۱۴۰۲   ( 162 روز پیش )
الکتروموتور

الکتروموتور

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۳ شهریور ۱۴۰۲   ( 229 روز پیش )