ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

داکت اسپلیت با بهترین خدمات

داکت اسپلیت با بهترین خدماتداکت اسپلیت با بهترین خدمات
   مشاهده شده: 100   |     |     |  

داکت اسپلیت (Ducted split )در واقع به اسپلیت های خانگی معروف می باشد و یکی از متداول ترین سیستم های تهویه مطبوع دنیا است که برای تهویه هوا کاربرد بسیاری دارد و ویژگی های منحصر به فرد آن توانسته در میان کاربران رواج یابد.
داکت اسپلیت از یک هواساز و یک کندانسور تشکیل می شود که با لوله های مسی به هم متصل شده اند، داکت اسپلیت را می توان همان اسپلیت معمولی( کولر گازی) دانست که تفاوت های بارزی هم با آن دارد.
داکت اسپلیت دارای انواع مختلفی می باشد که شامل داکت اسپلیت معمولی و داکا اسپلیت اینورتر می باشد.
داکت اسپلیت معمولی:این دستگاه موتور کمپرسوری دارد که در یک دور ثابت کار می کند.
داکت اسپلیت اینورتر:منظور از اینورتر همان استفاده از فناوری دور متغیر می باشد که متناسب با نیاز مصرف کننده تغییر می کند.
نصب داکت اسپلیت نیاز به تخصص و مهارت دارد اما به طور کلی ابتدا باید فرآیند کانال کشی انجام شود.برای تولید هوای گرم، یک بخشی به نام کویل، در جلو یا در پشت داکت اسپلیت قرار می گیرد که آب گرم درون لوله های مسی جریان می یابد و فن موجود در داکت اسپلیت، هوا را در اتاق به چرخش وا می دارد، این موضوع در رابطه با هوای سرد هم صادق می باشد.
فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن دارای تنوع بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع نظیر داکت اسپلیت و کولر گازی و اسپلیت می باشد. برای کسب اطلاعات با ما تماس بگیرید.


کولر گازی و اسپلیت بادبزن

آگهی های  کولر گازی و اسپلیت بادبزن