ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

دستگاه حضور و غیاب مدل mb 201 gold

دستگاه حضور و غیاب مدل mb 201 goldدستگاه حضور و غیاب مدل mb 201 gold
   مشاهده شده: 307   |     |     |  

MB*** GOLD، دارای سه روش شناسایی کارت ، اثر انگشت و تشخیص چهره به صورت همزمان و مناسب برای محیط های کاری با تعداد پرسنل کم و متوسط می باشد.

دستگاه کنترل تردد فوق دارای صفحه نمایش رنگی * اینچی و مجهز به دوربین مادون قرمز با امکان تشخیص چهره در محیط هایی با نور کم می باشد. در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره MB *** امکان تعریف *** چهره، **** کارت و ذخیره سازی ***.*** رکورد تردد و تعریف * کلید عملیاتی بسته به نیاز مجموعه وجود دارد. نحوه تخلیه اطلاعات در این دستگاه علاوه بر کابل شبکه با فلش نیز می باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت مدل MB*** GOLD ، با طراحی زیبا و کاربردی، دارای صفحه نمایش رنگی * اینچی است که به عنوان یکی از پرفروش ترین و به صرفه ترین محصولات حضور و غیاب برند نانوتایم شناخته شده است.

این دستگاه با قابلیت پشتیانی از تمامی روش های مرسوم کنترل تردد که عبارتند از روش شناسایی بر مبنای کارت، اثر انگشت و تشخیص چهره می تواند پوشش مناسبی برای سازمان های باشد که کارگرانی با حیطه های کاری متفاوت در آن سازمان مشغول به کار می باشند. استفاده از این دستگاه حضور و غیاب در هر سازمانی می توان کمک بسزایی در امر مدیریت تردد پرسنل و افزایش بهروری مجموعه باشد.

انواع شیوه های احراز هویت در دستگاه کنترل تردد MB*** GOLD
تشخیص چهره
اثر انگشت ( برای مشاهده لیست قیمت دستگاه حضور غیاب اثر نگشتی کلیک کنید)
کارت
یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره با آن مواجه می باشند، عدم توانایی در تشخیص چهره در محیط هایی با نور کم می باشد، اما درMB*** GOLD به دلیل دارا بودن دوربین مادون قرمز و استفاده از LED های مادون قرمز، امکان تشخیص چهره در محیط هایی با نور کم را وجود دارد، البته این دستگاه بر خلاف مدل های SEMI OUTDOOR **** و SEMI OUTDOOR **** و دستگاه G* مناسب برای استفاده در محیط هایی با نور بالا نمی باشد.
الگوریتم احراز هویت در دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره مدل MB*** GOLD چیست؟
این دستگاه دارای الگوریتم تشخیص چهره سه بعدی با میزان خطای تشخیصی نزدیک به صفر بوده و امکان ثبت *** چهره را دارا می باشد( لازم بذکر می باشد این میزان ظرفیت رسمی بوده و ظرفیت واقعی متفاوت می باشد)، توجه به این نکته حائز اهمیت می باشد که برای ثبت صحیح چهره در دستگاه نیاز به رعایت شرایطی خاصی می باشد. پیشنهاد می کنیم در صورت عدم آشنایی با این اصول به مقاله “نحوه ثبت چهره در دستگاه حضور و غیاب” مراجعه نمایید.

دستگاه حضور و غیاب مدل MB*** GOLD
یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه حضور و غیاب پردازنده قوی (Multi-Bio CPU *.* GHz) آن می باشد که باعث می شود که تشخیص چهره و یا اثر انگشت در این دستگاه در کمترین زمان ممکن انجام شود (کمتر از یک ثانیه).

به همراه این دستگاه، نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه به صورت رایگان ارائه می شود لاوه براین در این دستگاه از منوی فارسی و تاریخ شمسی و میلادی نیز پشتیبانی می گردد. همچنین دستگاه مدل MB*** Gold Plus ویرایش جدیدی از MB*** Gold می باشد که قابلیت اتصال مستقیم به شبکه WIFI را نیز دارا بوده و مناسب محیط هایی می باشد که امکان استفاده از کابل شبکه برای ارتباط با دستگاه و یا تخلیه دستگاه وجود ندارد.

محصول فوق دارای باتری داخلی نمی باشد اما امکان استفاده از باتری خارجی (UPS) را دارد تا در صورت قطع برق، بتوان همچنان از آن استفاده کرد. این دستگاه دارای یکسال گارانتی معتبر می باشد



فروش و خدمات پس از فروش ماشینهای اداری و کامپیوتر

فروش و خدمات پس از فروش ماشینهای...

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
تعمیرات فتوکپی شارپ

تعمیرات فتوکپی شارپ

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
فروش  کاغذ گلاسه

فروش کاغذ گلاسه

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
فروش عمده کاغذ گلاسه

فروش عمده کاغذ گلاسه

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۵ مهر ۱۴۰۲   ( 195 روز پیش )