ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

روغن نارگیل خالص سی بی سی

روغن نارگیل خالص سی بی سیروغن نارگیل خالص سی بی سی
   مشاهده شده: 290   |     |     |  

خاصیت روغن نارگیل برای پوست و مو
*. یک حالت دهنده عالی :
هر وقت موهای تان به جای ابریشم شبیه به جارو شد فقط کافیست دوتا قاشق غذا خوری روغن نارگیل به همه موهای تان بزنید و بگذارید شب بماند. اگر شب برای تان سخت است ، روز این کار را انجام دهید و دو، سه ساعت صبر کنید ، بعد از شامپو زدن به موها، متوجه درخشش و لطافت موهای تان خواهید شد. چون نارگیل ، پروتئین مو را به حد تعادل می رساند و به آن رطوبت کافی را می دهد.

*. حالت دهنده موهای خیلی خشک :
اگرموهای تان ار این هم خشک تر است، گوشت یک میوه آووکادو را در یک کاسه بریزید ، چهار قاشق غذا خوری روغن نارگیل به آن اضافه کنید. با چنگال آن را بزنید تا کرم مانند شود. این ماسک را به موهای نمدار بزنید و ماساژ دهید. بعد از ** دقیقه آن را آب کشیده و خوب شامپو بزنید.

*. تقویت موها :
روغن نارگیل بسیار غنی از مواد مغذی است و به تنهایی می تواند تقویت کننده خوبی برای موهای تان باشد. سه قاشق غذا خوری روغن نارگیل را در یک قابلمه کوچک بریزید و روی حرارت ملایم گرم کنید. آن را از روی حرارت بر دارید وقتی کمی خنک شد، یک عدد تخم مرغ خام به آن بیافزایید و خوب هم بزنید. این ماسک را به مو های تان بزنید و با پلاستیک آن را بپوشایند تا یک ساعت بماند. سپس موها را خوب بشویید . این ماسک ساده برای موخوره بسیار خوب است و از شکنندگی مو جلو گیری می کند.
*. موهای وزخورده :
یک قطره روغن نارگیل را کف دست تان بریزید . حالا دست ها را به هم بمالید. اگر موهای تان حالت دار و فرخورده است انگلشتان را درون موها فرو ببرید وموها را کمی ماساژ دهید. اگر موهای تان صاف است، فقط کافی است دست چرب تان را روی سطح بیرونی موها بکشید.

*. شوره سر :
روغن نارگیل به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ بودن برای رفع مشکلات پوست سر بسیار مفید است.این روغن ، با نفوذ به دلیل پوست سر به آن رطوبت می دهد و شوره سر را بر طرف می کند. فقط کافی است پوست سر را با این روغن به مدت * دقیقه ماساژ دهید و سپس حمام بروید.
ادامه مطلب در سایت ***sabad.ir


فروشگاه انلاین 100sabad.com

فروشگاه انلاین 100sabad.com

آگهی های  فروشگاه انلاین 100sabad.com


خرید ساندویچ پانل| آسیا پانل

خرید ساندویچ پانل| آسیا پانل

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۷ فروردین ۱۴۰۳   ( 26 روز پیش )
مژه ریسه ای عمده

مژه ریسه ای عمده

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۳ دی ۱۴۰۲   ( 119 روز پیش )