ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

سازنده انواع گسکت، تامین کننده تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی

سازنده انواع گسکت، تامین کننده تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهیسازنده انواع گسکت، تامین کننده تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی
   مشاهده شده: 173   |     |     |  
سازنده انواع گسکت، تامین کننده تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی

شرکت فنی و مهندسی آتبین ایستا با نام اختصاری A.I.T. Co. به منظور تولید تجهیزات ثابت مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی کشور در سال **** توسط چند تن از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، پایه گذاری و در سال **** تاسیس گردید و به عنوان سازنده انواع واشر های آب بندی (Gasket) فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت با برنامه ریزی دقیق در تحویل کالا، محاسبه ریز قیمت تمام شده و نظارت مستمر بر تولید مهندسی توانسته است با ارتقاء سطح کیفی محصولات، میزان تقاضای مشتریان را جهت محصولات خود افزایش داده و در مدت کوتاهی نام آتبین ایستا را در لیست سازندگان چهار شرکت اصلی زیر مجموعه وزارت نفت به ثبت برساند و همچنین این شرکت بعنوان یکی از اعضاء فعال انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران(استصنا) با کد عضویت **** در حال ارائه خدمات ساخت به سایر اعضاء این انجمن میباشد

اعتقاد به رضایت مشتری این شرکت را به سمت استقرار نظام مدیریت کیفیت(ISO-****-****) سوق داده و در مدت کوتاهی موفق به اخذ گواهینامه این مدیریت، در زمینه ساخت انواع گسکت و تامین تجهیزات ثابت و دوار مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی نظیر انواع لوله، تیوب، فلنج، شیرآلات، ورق، اتصالات و سایر ادوات ثابت و دوار گردید.

شرکت فنی و مهندسی آتبین ایستا با پیاده سازی نظام مدیریت بر مبنای استاندارد ISO ****:****, ISO *****, ISO ***** و ISO HSE بر آن است به اهداف بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، تطابق با استانداردهای بین المللی، بالابردن سطح توانمندی منابع انسانی و توسعه بازار فروش و افزایش توان رقابتی، سالم سازی محیط کار و ایجاد آرامش و سلامت کارکنان دست یابد. تمامی کارکنان شرکت متعهد هستند علاوه بر درک خطی مشی کیفیت برای تبدیل آن به واقعیت تلاش نمایند.

 

شرکت آتبین ایستا در مدت زمانی کوتاه تبدیل به یک منبع مورد اعتماد در زمینه ی تولید انواع واشرهای آببندی (گسکت) شده و پس از توسعه ی تولید گسکت اسپیرال وند به فناوری ساخت انواع محصولات دیگر در این زمینه دست یافت و توانست یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه باشد بطوریکه بسیاری از شرکتهای معتبر زیر مجموعه وزارت نفت و پیمانکاران وابسته با اطمینان کامل به کیفیت محصولات این شرکت نام آتبین ایستا را در لیست سازندگان معتبر خود ثبت نموده و نیازهای خود را حتی بصورت ترک تشریفات خرید، از این سازنده تامین می نمایند.

 

شرکت آتبین ایستا با مجموع ** نفر پرسنل کارآزموده و با سطح علمی بالا در * بخش زیر فعالیت خود را توسعه داده است :

بخش تولید انواع گسکت در کارخانه های شماره یک و دو با حدود **** متر مربع فضای کارگاهی و ** نفر پرسنل مجرب :
Spiral Wound Gasket
Flat Gasket ( Metallic & Non Metallic )
RTJ Gasket
Double Metal Jacketed Gasket
Insulating Gasket Kit
Kammprofile (Grooved ) Gasket
Pure Graphite Packing
Special Gasket
سیستم برنامه ریزی و کنترل پروژه یکی از وجوه تمایز آتبین ایستا میباشد که با برنامه ریزی صحیح، کنترل موجودی انبار و توان تولید در یک یا چند شیفت کاری، زمان تحویل مناسبی را برای مشتریان محاسبه نموده و عامل اصلی موفقیت این شرکت در تحویل بموقع کالا برای جذب اعتماد مشتریان شده است.

 

در واحد کنترل کیفی این شرکت، ساخت تمامی گسکتهای استاندارد و حتی گسکتهایی که ابعاد آنها در استانداردهای مربوطه وجود ندارد لیکن روش ساخت آنها مطابق با استاندارد است، تحت نظارت پرسنل مجرب و بر اساس تمام ضوابط مطرح شده در استاندارد مرحله به مرحله بر اساس برنامه کنترل کیفی ( QCP ) کنترل گردیده و از ابتدا تا انتهای ساخت گسکت، بر اساس برنامه بازرسی تست ( ITP ) ارائه شده توسط مشتری قابل ردیابیست.

 

سیستم انبارداری و عملیات کالا برای سفارشات بموقع مواد اولیه مورد نیاز تولید، بسته بندی مناسب و ارسال بدون ریسک در حمل و نقل محصولات یکی دیگر از وجوه تمایز این شرکت در جلب رضایت مشتریان می باشد.

 

بخش تعمیرات دستگاهها و ساخت تجهیزات در کارخانه شماره یک با حدود **** متر مربع فضای کارگاهی و ** نفر پرسنل مجرب :

*-* تعمیر و بازسازی انواع شیرآلات در محل کارخانه شماره یک شرکت و یا بنا به درخواست کارفرمای محترم، با اعزام نیرو در سایت در زمان تعمیرات اساسی و اضطراری واحدهای عملیاتی

 

این شرکت با تکیه بر تکنیکهای جدید نقطه یابی با دستگاههای CMM و به روش Optic در زمینه تعمیر نشیمنگاه شیرآلات صنعتی و ساخت واشرهای آب بندی تخصصی شیرآلات مذکور و نهایتاٌ تست هیدرو استاتیک و تحویل به کارفرما نسبت به Saving هزینه و زمان، کمک شایانی را به مشتریان خود نموده که از این قبیل میتوان تعمیر شیرآلات پروانه ای چند شرکت پتروشیمی و نیروگاهی را نام برد.

*-* تعمیر انواع پمپهای رفت و برگشتی و گریز از مرکز با اعزام نیروی متخصص به سایت و یا در محل کارخانه

 

بخش بازرگانی در دفتر تهران با مساحت حدود *** متر مربع و ** نفر پرسنل مجرب :

 

تامین فوری Shortage Material پروژه های اضطراری با متریال خاص از طریق انبارهای متریال موجود در دبی از برندهای معتبر اروپایی به شرح زیر :

-Pipe ( Seamless – SAW- ERW) & Tube ( Carbon, Alloy & Stainless Steel )
-Flange ( Carbon ، Alloy& Stainless Steel)
-Fitting ( Butt weld & Forged in Carbon ، Low Alloy& Stainless Steel)
-Valve ( Manual & Motorized : MOV, ESDV, LBV, DBB )
-Insulating Joint
-Plate: Carbon Steel , Stainless Steel , Alloy Steel ( St** , St** , *** , ***L , ***S ,* . **** , A***…)



فروش تجهیزات کهاب، بازیافت بخارات بنزین جایگاهی

فروش تجهیزات کهاب، بازیافت بخارات بنزین جایگاهی

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ تیر ۱۴۰۲   ( 272 روز پیش )