ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

سرور HPE Proliant Dl 380 G10 شرکت توسعه شبکه آداک

سرور HPE Proliant Dl 380 G10 شرکت توسعه شبکه آداکسرور HPE Proliant Dl 380 G10 شرکت توسعه شبکه آداک
   مشاهده شده: 350   |     |     |  

شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از ** سال سابقه فعالیت در زمینه واردات تجهیزات پسیو شبکه، عرضه کننده ذخیره ساز و سرورهای HP، مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین های مجرب. عقد قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و موسسات صنعتی.

سرور HPE DL*** با برخورداری از سخت افزارها و نرم افزارهای به روز و امن، توانسته عنوان پرفروش‌ترین سرور دنیا را حفظ کند و پلتفرم پردازشیِ مطمئن و ارتقاپذیر را به همراه کارایی و سرعت و چابکی در اختیار مشتریان مختلف قرار می‌دهد.

سرورHPE dl*** یکی از متنوع‌ترین سرورهای رک مونت است پس وقتی کسب‌وکار شما رشد کند و تجهیزات بیشتری لازم باشد، می‌توانید تنها با ارتقای این سرور، نیازهای تجاری خود را تامین کنید. پس هر کس با هر قدرت خرید، می‌تواند این سرور قدرتمند را تهیه کند.

HPE DL*** سروری ایده‌آل برای انواع حجم‌های کاری شماست و می‌توانید استانداردهای دیتاسنتری را با آن پیاده‌سازی کنید. سرورهای dl*** در حال حاضر به دو سری dl*** g* و dl*** g** تقسیم بندی می‌شود.

مهمترین ویژگی‌های سرورهای dl*** اچ پی:

CPU های انترپرایزی اینتل زئون با تعداد هسته‌های زیاد
رم های پرسرعت DDR*
رم های NVDIMM و HPE Scalable Persistent Memory
در زمینه ذخیره سازی داخلی هم از انواع هاردها با انواع ظرفیت ذخیره سازی همراه شماست.

نرم افزارهای مدیریتی که هم کاربرد آسانی دارند و هم انواع مختلف، مدیریت از راه دور را فراهم می‌کنند و در پیشبرد راهکارهای کسب‌وکار شما مفید و موثرند.


توسعه شبکه آداک

آگهی های  توسعه شبکه آداک


لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

   خوزستان اهواز
  شماره تماس
۲۶ تیر ۱۴۰۲   ( 273 روز پیش )