ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

شیشه بالکن ریلی

شیشه بالکن ریلیشیشه بالکن ریلی
   مشاهده شده: 237   |     |     |  

گروه نوین بالکن البرز در راستای خدمت به هموطنان عزیز و ایجاد تحولی نو در زمینه مصرف بهینه انرژی و زیبا سازی شهری از سال **** اقدام به طراحی و اجرای یکی از جدیدترین پدیده های معماری ساختمان بصورت پوشش دیوار شیشه ای با قابلیت جمع شدن برای فضاهای باز ساختمان تحت عنوان بالکن شیشه ای تاشو یا شیشه بالکن ریلی نموده است.
سیستم مورد نظر در عین زیبایی فوق العاده این امکان را به ما میدهد تا بتوانیم از این فضاها در تمامی فصول سال استفاده بهینه بکنیم.
طراحی سیستم به شکلی است که هر زمان بخواهیم میتوانیم(مثلامساعد بودن هوا و پخت وپز) یک ، دو یا تمام شیشه ها رادرانتهای سیستم جمع کنیم.
با استفاده از شیشه های سکوریت*میلیمتری(نشکن) و نصب لاستیک های درزگیر ، این سیستم تقریبا***% عایق نفوذ گرد و غبار وبرف و باران و حدود **% عایق حرارتی و صوتی میباشد.
به دلیل چرخش شیشه ها به داخل بالکن هیچ محدودیتی برای نظافت سطوح خارجی شیشه ها وجود ندارد.
با بکارگیری پروفیلهای آلومینیوم با آلیاژ بسیار مقاوم و آبکاری شده به هیچ وجه مشکل زنگ زدگی و خوردگی وهمچنین دفرمه شدن بر اثر تغییرات دما را نداریم.
این سیستم مناسب برای بالکن ، آلاچیق ، گلخانه ها ، پوشش دور استخر ، رستوران ، پارکینگ ، ورودی فروشگاه ها ، سالن های همایش و تمامی فضاهای باز میباشد و نیز قابلیت اجراء بعنوان پارتیشن را دارد.
گروه نوین بالکن البرز محصولات خودرا برای ** ماه گارانتی مینماید.
تلفن:***********
تلفکس:***********
مدیریت بازاریابی و فروش:***********
آدرس اینستاگرام: @novinbalkonalborz

شیشه بالکن ریلی
گروه نوین بالکن البرز
طراح و مجری شیشه بالکن ریلی
آدرس سایت : www.novinbalkon.ir
آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/novinbalkonalborz

شیشه بالکن ریلی شیشه بالکن ریلی معماری ساختمان بصورت پوشش دیوار شیشه ای با قابلیت جمع شدن برای فضاهای باز ساختمان تحت عنوان بالکن شیشه ای تاشو یا شیشه بالکن ریلی نموده است. سیستم مورد نظر در عین زیبایی فوق العاده این امکان را به ما میدهد تا بتوانیم از این فضاها در تمامی فصول سال استفاده بهینه بکنیم. بالکن ، طراحی مشاوره و اجرا با قیمتی مناسب با نصب سریع. انواع شیشه بالکن منطبق با فضای موجود و بالاترین کیفیت شیشه با ما در تماس باشید. شیشه بالکن بهترین کیفیت. نصب فـــوری. معایب شیشه ریلی تاشو قیمت بالکن شیشه ای ریلی معایب بالکن شیشه ای انواع شیشه بالکن شیشه بالکن ارزان پنجره بالکن شو نصب شیشه بالکنی مدل شیشه برای بالکن Tir 23, 1400 AP — جام تراس | شیشه بالکن جام تراس در تهران و ایران با فعالیت در زمینه سیستم ... به شیشه های تاشو، ریلی، کشویی و لولایی نصب شده در مقابل تراس ... Dey 11, 1397 AP — تراس شیشه ای در نوع تاشو و ریلی نصب می شود. پارتیشن متحرک بالکن شامل پانل های شیشه ای تاشویی می باشد که به آسانی در کنار دیوار تراس جمع می شوند. شیشه بالکن ونوس جام بزرگترین تولید کننده شیشه های بالکنی و بالکن شیشه ای ریلی تاشو در ایران هر چند استفاده از شیشه بندی بالکن در ساختمان اداری و تجاری توصیه میشود. همچنین نصب شیشه ریلی تاشو، بر ایجاد دید و نمای بهتر موثر است و البته موجب ورود نور طبیعی ... بالکن شیشه ای ( سیستم بالکنی، بالکن شیشه ای، شیشه تاشو و یا بالکن ریلی تاشو) مدرنترین و زیباترین گزینه برای استفاده از بالکن ساختمانها در چهار فصل می باشد. شیشه بالکن سهند با هدف واردات , مونتاژ و ارائه شيشه هاي متحرك بالكني از قبیل سيستم شيشه هاي ريلي تاشو ، بالكن شيشه اي از كشور تركيه براي تامين رفاه و آسايش ... شیشه های ریلی بالکنی ... شیشه و اشیای شیشه‌ای نقش بسیار مهمی در طراحی داخلی ساختمان بخصوص از نوع مدرن بازی می‌کنند؛ بنابراین با توجه به اهمیت و نقش شیشه در ... شیشه بالکن و اطلاعات کامل در مورد انواع شیشه تراس و نحوه خرید و قیمت شیشه بالکن ریلی | 0 تا 100 پروژه | گروه ساختمانی سورین. قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو یا ایوانگاه بخشی مسقف است که قسمتی از آن به محیط بیرون باز است و جز مساحت آپارتمان محاسبه می گردد ، ولی به علت هوای.
حبیب الله چپردار

حبیب الله چپردار

آگهی های  حبیب الله چپردار


ابندی استخر وجکوزی.

ابندی استخر وجکوزی.

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
شیشه‌دوجداره‌ایینه‌کاری‌ایینه‌های‌دکوراتیوحکاکی‌وسندپلاس‌بابرندترین‌کارروزدنیا

شیشه‌دوجداره‌ایینه‌کاری‌ایینه‌های‌دکوراتیوحکاکی‌وسندپلاس‌بابرندترین‌کارروزدنیا

   آذربایجان شرقی ملکان
  شماره تماس
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )