ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

طراحی,تولید,فروش و مشاوره در زمینه سیستم های خورشیدی(solar)

طراحی,تولید,فروش و مشاوره در زمینه سیستم های خورشیدی(solar)طراحی,تولید,فروش و مشاوره در زمینه سیستم های خورشیدی(solar)
   مشاهده شده: 408   |     |     |  

پنل خورشیدی و برق خورشیدی
سلول و پنل خورشیدی یا سیستم سولار ، از انرژی های نو و تجدیدپذیر بوده و امروزه این سیستم ها در ایران نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار شده اند. در حال حاضر با توجه به هزینه های موجود برق رسانی در کشور این سیستم ها بیشتر مناسب مناطقی است که امکان برق رسانی وجود ندارد مانند مراتع ، مزرعه ، ویلا ، باغ ، دامداری ، مراکز پرورش حیوانات ( شترمرغ و … ) ، پرورش ماهی و آبزیان و غیره.
در شرایطی که به برق شهر دسترسی دارید ، می توانید از سیستم خورشیدی جهت سرمایه گذاری استفاده کنید و پنل خورشیدی را منبع درآمدی برای خود قرار دهید. که اطلاعات بیشتر را می توانید در قسمت آموزش های سیستم خورشیدی دنبال کنید.
یکی دیگر از مصارف پرکاربرد برق خورشیدی ، تامین برق برای عشایر عزیز می باشد ، پکیج های ویژه ای برای عشایر طراحی و تولید شده که می توانند برق مورد نیاز روشنایی ، شارژ موبایل ، شارژ تبلت ، شارژ چراغ قوه و حتی تلویزون را تامین نمایند.
در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از قیمت ها می توانید از شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری (*:** الی **) و پنچشنبه (*:** الی **) به جز روزهای تعطیل با شماره های ***********-*********** -*********** ( داخلی یک ) تماس حاصل نمایید و یا به به سایت شرکت به آدرس مراجعه نمایید



لاینر _نور خطی

لاینر _نور خطی

   البرز مارلیک
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

   گیلان رشت لولمان اتاقسازی امپراطور صولتی
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )