ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروشگاه اینترنتی رایگان و سایت آگهی sellfree

فروشگاه اینترنتی رایگان و سایت آگهی sellfreeفروشگاه اینترنتی رایگان و سایت آگهی sellfree
   مشاهده شده: 668   |     |     |  

شرکت طراحی سایت دارکوب اقدام به ارائه خدماتی برای صاحبان مشاغل کرده که به وسیله ی آن بتوانند در کنار امکان درج آگهی رایگان به جهت تبلیغ رایگان محصولات و خدمات خود، فروشگاه اینترنتی رایگان نیز برای خود راه اندازی کنند و از آن طریق اقدام به فروش کالا و خدمات خود نمایند. صاحبان کسب و کار می توانند با مراجعه به سایت به طور رایگان عضو سایت شده و به صورت رایگان اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی خود در این سایت کرده و به صورت رایگان کالاها یا خدمات خود را به منظور عرضه در فروشگاه درج کنند. یکی از امکانات سایت “رایگان بفروش” این است که مشتریانی که قصد خرید از فروشگاه شما را دارند می توانند به صورت آنلاین هزینه را پرداخت نمایند.
یکی از قابلیت های دیگر این سایت در بخش آگهی رایگان و ویژه، قابلیت “سیستم مکان وب سایت” هست که تا حد محله، قابلیت فیلتر دارد. بدین صورت که کاربر می تواند کالا و خدمات مورد نیاز خود را در محله مورد نظر خود جستجو کنند. فیلتر مکان این وب سایت از استان آغاز می گردد و با انتخاب شهر و محله، حتی قابلیت انتخاب خیابان را نیز دارد. به عنوان مثال در صورتی که کاربر در جستجوی خودرو می باشد، می تواند خودروهایی را بیابد که واقع در محله سعادت آباد ثبت گردیده اند. البته به شرطی که کاربر آگهی دهنده فیلد مربوط به محله را تکمیل نموده باشد.
نکته: ویرایش آگهی باعث غیر فعال شدن آگهی می گردد و آگهی مجدداً می بایست توسط تیم تایید محتوای وب سایت فعال سازی گردد و تاریخ ثبت آگهی نیز از زمان تاریخ تغییر آگهی توسط شما تغییر خواهد نمود. بهتر است محتوای داخل آگهی را با دقت ثبت نمایید تا در آینده نیاز به تغییر نداشته باشد.
ضمناً پشتیبانی آنلاین ** ساعته در هفت روز هفته در این سایت فعال می باشد تا آگهی دهنده های محترم در هر لحظه بتوانند مشکل خود را مطرح نمایند.


شرکت طراحی سایت دارکوب

آگهی های  شرکت طراحی سایت دارکوب


خریدار ظروف قدیمی و نقره

خریدار ظروف قدیمی و نقره

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۹ بهمن ۱۴۰۲   ( 99 روز پیش )