ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروشگاه لپ تاپ استوک در تهران

فروشگاه لپ تاپ استوک در تهرانفروشگاه لپ تاپ استوک در تهران
   مشاهده شده: 367   |     |     |  

فروشگاه لپ تاپ استوک ایستگاه فنی
ایستگاه فنی یک از بهترین فروشگاه های کالاهای دیجیتال است که بیش از ** سال فعالیت در زمینه آی تی و سخت افزار و همچنین خرید و فروش لپ تاپ های استوک و سایر تجهیزات کامپیوتر بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان عزیز عرضه می کند
قیمت های محصولات در ایستگاه فنی بر طبق درجه بندی خاص بوده و شرایط فیزیکی و فنی محصولات استوک و دسته بندی آن ها بر طبق سلامت ظاهری و همچنین غیر تعمیری بودن انجام میشود.
فروشگاه لپ تاپ استوک ایستگاه فنی به صورت حضوری و غیر حضوری محصولاتش را عرضه می کند.
مشتریان و بازدیدکنندگان عزیز می توانند با مراجعه به شعبه اصلی طرح ریزان حامی تهران چهار راه ولیعصر پاساژ ابریشم طبقه همکف واحد*یا از طریق سایت istgahfani.com از لپ تاپ های استوک و سایر محصولات و تجهزات کامپیوتری دیدن کنند و با کمک گرفتن از پشتیبانان و کارشناسان فروشگاه ایستگاه فنی اقدام به خرید کنند.
انواع لپ تاپ استوک، انواع لپ تاپ دست دوم و کارکرده، کامپیوترهای اسمبل شده، کیس با تمام امکانات لازم، مانیتورهای دست دوم و استوک، انواع تبلت و همچنین انواع لوازم جانبی مانند هارد، رم، باتری و آداپتور، کیبورد، کارت گرافیک و کارت شبکه و &#****; بخشی از محصولاتی است که در فروشگاه بزرگ ایستگاه فنی به فروش می رسند.
برای اطلاع دقیق از فروش شگفت انگیز و موجودی به وب سایت ایستگاه فنی مراجعه کنید و از پشتیبانی فروش ** ساعت فعال بهره مند شوید.



لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

   خوزستان اهواز
  شماره تماس
۲۶ تیر ۱۴۰۲   ( 284 روز پیش )