ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروشگاه مبلمان باغی وتاب باغی و تاب ریلکسی ویلامبل

فروشگاه مبلمان باغی وتاب باغی و تاب ریلکسی ویلامبلفروشگاه مبلمان باغی وتاب باغی و تاب ریلکسی ویلامبل
   مشاهده شده: 154   |     |     |  

گروه صنعتی ویلامبل با ماه ها سوابق درخشان در عرصه تولید و پخش مبلمان باغی ابتدا با تولید تاب ریلکسی با کیفیت بسیار بالا وارد عرصه تولید مبلمان فضای باز شد و سپس با همیاری مهندسین مجرب خود دست به تولید انواع مختلف محصولات فضای باز زد و هم اکنون با افتخار قادر به تجهیز ویلاها و باغ ها با لوکس ترین و لاکشری ترین محصولات فضای باز اعم از سرویس میز وصندلی فلزی، آلومینیمی، حصیری و چوبی و…، چتر، باربیکیو، بخاری، تاب فلزی و آهنی، انواع تاب ریلکسی، تاب باغی ، آلاچیق، سطل زباله و نیمکت، جاگلدان و… است.
محصولات ویلامبل با بهترین کیفیت نسبت به تولیدی های دیگر عرضه می گردد و بهترین کیفیت با ضمانت را ارائه می نماید. محصولات ویلامبل دارای تنوع بسیار بوده و نیاز مشتری را برطرف می نماید و خصوصا در انتخاب رنگ مشتری قادر به انتخاب بوده و رنگ پارچه از طریق کالیته پارچه از بین پارچه های ساده و گلدار و ضدآب انتخاب شده ورنگ محصولات کوره ای استاتیک بوده که در برابر جرایانات جوی مانند بارش برف و باران و تابش نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد.
سایت ویلامبل با محوریت فروش اینترنتی مبلمان فضای باز جهت خرید مبلمان، تاب راحتی و ریلکسی باغی و ویلایی با خدمات متنوع و تنوع بافت محصولات و ضمانت بر روی محصولات با ارسال به سراسر کشور افتتاح گردید. این فروشگاه تمامی نیاز خریداران نسبت به محصولات فضای باز اعم از مبلمان، تاب و صندلی ریلکسی، چتر، باربیکیو، میز و … را برطرف می نماید. لطفا سفارشات خود را به صورت ثبت سفارش اینترنتی در سایت ویلامبل و یا سفارش از طریق واتس آپ *********** و برای پیگیری سفارش با شماره *********** تماس حاصل نمایید.
حتما که شما هم نام ویلامبل به گوشتون رسیده
*. معرفی مبلمان فضای باز
*. بدون سفر، از ویلامبل خرید کنید
*. ارزانترین جنسها را در کانال ویلامبل ببینید
*. معرفی انواع تجهیزات باغی
*. آماده پاسخ دادن به سوالات شما در مورد تجهیز ویلا و باغ
*. ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت
*. تنوع کالا، مدل، رنگ را از ما بخواهید
خرید بدون هزینه های سفر رمز موفقیت شماست

logo

Best #brand in the #outdoor #furniture #industry
And providing #garden furniture
#Guarantee all products
By sending the #country

Good moments with #family and Beauty Without Borders

ویلامبل تولید کننده: مبلمان ویلایی، مبلمان باغی، باربیکیو، مبلمان فضای باز، باربیکیو ذغالی، چتر، سایبان، چتر استخری، مبلمان حصیری، تاب ویلایی، نیمکت چدنی، نیمکت آلومینیومی، صندلی آهنی، فلاورباکس

ویلامبل | VillaMobl نمادی از معماری خلاقانه، زیبایی و پویایی است، که بر آمده از سبک و شیوه ای نوین در طراحی می باشد. از مزیت های این سیستم سرعت بالای تولید و اجرا، تنوع محصولات و کیفیت بالا می باشد، که هدف از ارائه آن خلق محصولاتی زیبا، کارا و منطبق با استانداردهای طراحی بین المللی می باشد. فعالیت مستمر در زمینه طراحی و تولید محصولات مدرن با استفاده از ایده نو و بررسی معماری در طراحی به خلق طرحهای جدید با سبکی متفاوت پرداخته است، که در این راستا به جلب رضایت مشتریان افتخار دارد.