ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش ارزان قیمت مولتی متر کلمپی ارزان قیمت ۱۰۰۰امپر

فروش ارزان قیمت مولتی متر کلمپی ارزان قیمت ۱۰۰۰امپرفروش ارزان قیمت مولتی متر کلمپی ارزان قیمت ۱۰۰۰امپر
   مشاهده شده: 186   |     |     |  

مشخصات،قیمت وخرید مولتی متر کلمپی ارزان قیمت ****آمپر AC مستک MASTECH MS****A
مولتی متر کلمپی مستک MASTECH MS****A مناسب برای اشخاصی که می خواهند رنج بالای جریان ACرا به صورت غیر تماسی و قطع سیم اندازه گیری کنند،مناسب بوده و می تواند علاوه بر اندازه گیری جریان به صورت اتورنج در سه بازه *تا **،**،****آمپر می تواند مقدار ولتاژ AC،DC،مقدار مقاومت،فرکانسو ظرفیت خازنی را نیز اندازه گیری کند> این مولتی مترر کلمپی ارزان قیمت و حرفه ای با نمایشگر بزرگ و دهانه کلمپ ** میلیمتری می تواند مقدار ماکزیمم و مینیمم را نیز نمایش دهد.
دقت اندازه گیری جریان متناوب در این محصول بسیار بالا بوده و می توان از آن در کار های صنعتی استفاده نمود. این محصول تحت لیسانس کشور آلمان ساخته شده است. همچنین با استفاده از قابلیت NCV در این کلمپ متر می توان ولتاژ ACرا بیشتر از*** ولت را بدون تماس شناسایی نمود. برای این کار قسمت پایین کلمپ بر روی هادی قرار داده می شود و در صورت وجود ولتاژ دستگاه توسط LEDو بیزر هشدار می دهد.
نکته بسیار مهم در اندازه گیری جریان متناوب توسط چنین ابزاری ، خوداری از اندازه گیری جریان دوسیم با یکدیگر می باشد. درصورتی که دو سیم در داخل قسمت انبر مانند قرار بگیرد،نتیجه حاصل از اندازه گیری قابل اعتماد نمی باشد.
مشخصات فنی:
-اندازه گیری جریان AC:آمپر **A/***A/****A
-دقت (*.*%+*)±
&#****;اندازه گیری ولتاژ ACوDC:ولت**mv/***mv/*v/**v/***v
-اندازه گیری مقاومت از *تا * مگا اهم
-اندازه گیری فرکانس *تا ** کیلو هرتز
-ظرفیت خازنی از*تا ***میلی فاراد
-اندازه دهانه کلمپ ** میلیمتر
-نمایشگر ****رقم با نور پس زمینه
-ماکزیمم و مینیمم داده ها و data hold
اگر قصد خرید مولتی متر کلمپی ارزان قیمت ****آمپر مستک mastech ms****a را دارید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی ؛با شرکت آریان تجهیز نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات مستک در ایران تماس گرفته و محصول خود رابا کمترین قیمت خریداری نمایید.
شماره تماس: ***********