ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش مونو آمونیوم فسفات

  •    واتساپ: 09191205336
  •    نام آگهی دهنده: پاک آزما
  •    شرکت: پاک آزما
  •    وب سایت:  b2n.ir/w81255
  •     اینستگرام:  pakazma.com_
  •    استان: تهران
  •    شهر: تهران
  •    محله: بزرگراه نواب نبش محبوب مجاز غربی ساختمان سرو
فروش مونو آمونیوم فسفاتفروش مونو آمونیوم فسفات
   مشاهده شده: 465   |     |     |  

خرید مونو آمونیوم فسفات ، زمان مصرف کود مونو آمونیوم فسفات ، تفاوت دی آمونیوم فسفات و مونو آمونیوم فسفات ، روش تولید مونو آمونیوم فسفات و سایر مواد شیمیایی و مواد اولیه کاربردی صنایع گوناگون، همراه با مشاوره کارشناسان پاک آزما.
۰۲۱-۵۵۴۳۶۰۸۵
۰۹۱۹-۱۲۰۵۳۳۶
۰۹۱۰-۷۶۳۲۰۶۰
۱)آیا مونو آمونیوم فسفات سمی است؟

استنشاق مونو آمونیوم فسفات می‌تواند باعث تحریک خفیف بینی، گلو و ریه شود و علائمی مانند تنگی نفس و سرفه ایجاد کن.د استنشاقی یا بلع عمدی می تواند علائم جدی مانند ذات الریه، تشنج، ضربان قلب نامنظم و نارسایی کلیه ایجاد کند.

۲)کاربرد کود مونو آمونیوم فسفات چیست؟

از کود فسفات مونو آمونیوم بیشتر به عنوان منبع فسفر و نیتروژن آمونیاک استفاده می‌شود. محتوای فسفر در مقایسه با اکثر کود های دیگر در مونو آمونیوم فسفات بیشتر است که در صورت نیاز به درصد زیادی فسفر برای رشد بهتر و زودتر گیاهان میوه ها و سبزیجات از آن استفاده می‌شود.

۳)مونو آمونیوم فسفات چگونه تولید میشود؟

مونو آمونیوم فسفات معمولاً به عنوان MAP شناخته می‌شود. یکی از متداولترین کودهایی است که با واکنش یک مولکول اسید فسفریک (تولید شده از سنگ فسفات) با یک مول آمونیاک تولید می‌شود و محصول به دست آمده به شکل دانه های جامد می‌باشد.

۴)تفاوت دی آمونیوم فسفات و مونو آمونیوم فسفات چیست؟

تفاوت دی آمونیوم فسفات و مونو آمونیوم فسفات در PH آن است PH مونو ۴٫۷PH دی آمونیوم فسفات ۷٫۸-۸می باشد. تفاوت دیگر این است که هنگامی که از مونو آمونیوم فسفات در خاک استفاده می‌شود، خاک اسیدی می شود و هنگام استفاده از دی آمونیوم فسفات خاک بازی و قلیایی می‌شود.


فروش مونو آمونیوم فسفات فروش مونو آمونیوم فسفات آنالیز مونو آمونیوم فسفات تولید کننده مونو آمونیوم فسفات قیمت مونو آمونیوم فسفات چینی روش تولید مونو آمونیوم فسفات مونو آمونیوم فسفات دیجی کالا مونو آمونیوم فسفات هلیو زمان مصرف کود مونو آمونیوم فسفات تفاوت دی آمونیوم فسفات و مونو آمونیوم فسفات کود مونو آمونیوم فسفات : فسفر نقش به سزایی در فرایند متابولیسم گیاهان دارد و یکی از عناصر ضروری در تغذیه و رشد گیاه است. کود منو آمونیوم فسفات یک کود ... خرید اینترنتی کود مونو آمونیوم فسفات تتاکو مدل AYSA 13.61.00 وزن 1 کیلوگرم و قیمت انواع خاک و کود تتاکو از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. کشورهای تولید کننده این ماده اتریش، چین، هستند اسم انگلیسی این ماده است و همچنین شماره رجیستری این ماده شیمیایی (همان Cas No) ۷۷۲۲-۷۶-۱ می باشد که با جستجوی اسم ... صنایع شیمیایی سی وان تولید کننده انواع مواد شیمیایی و کودها قیمت به روز و شرط آنالیز تحول درب کارخانه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای آگاهی بیشتر ... مونو آمونیوم فسفات ایرانی قیمت مونو آمونیوم فسفات چینی خرید مونو آمونیوم فسفات مونو آمونیوم فسفات بازارگان کالا زمان مصرف کود مونو آمونیوم فسفات

قطعات چکش هیدرولیکی

قطعات چکش هیدرولیکی

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
لاینر _نور خطی

لاینر _نور خطی

   البرز مارلیک
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
قیمت و خرید گلیسیرین خوراکی بهداشتی گیاهی klk مالزی

قیمت و خرید گلیسیرین خوراکی بهداشتی گیاهی...

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
کارتن سازی و تولید کارتن

کارتن سازی و تولید کارتن

   البرز نظرآباد
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
قطعات سرامیکی نسوز

قطعات سرامیکی نسوز

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )