ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش کانال خرطومی-لیست قیمت

فروش کانال خرطومی-لیست قیمتفروش کانال خرطومی-لیست قیمت
   مشاهده شده: 68   |     |     |  

فروش کانال خرطومی-لیست قیمت
ویژگی کانال های فلکسیبل Flexible Duct
 
 

چند سالی میشود که از کانال های انعطاف پذیر(خرطومی) برای هوادهی در فضاهای ساختمانی استفاده می شود. همچنین در فضاهایی مثل معادن، چاه های در حال حفر، کارگاه های ساختمانی و فضاهایی مشابه میتوان از این نوع کانالها (انعطلف پذیر)برای رساندن هوا استفاده نمود در صورتی که مسیر هوارسانی تغییر یابد، با این کانال می توان مسیر را نسبت به کانالهای گالوانیزه رایج، ساده تر و ارزانتر تغییر داد.
در صنعت امروز با توجه به گران بودن نیروی کار و نیاز به اجرای سریع پروژه، استفاده از کانالهای انعطافپذیر (خرطومی)می تواند به کمک کارفرمایان ساخت وساز بیاید و آنها با توجه به ویژگیهای پروژه خود در میان انواع کانالهای پارچه‌ای، نوع مورد نظر خود را انتخاب کنند اگرچه باید دقت داشت که انواع و کاربرد این نوع کانال ها محدود به آنچه در این متن ذکر شده نیست.
از کانال های انعطاف پذیر آلومینیومی می توان در شاخه های فرعی مسیرهای هوا رسانی و محل اتصال کانال اصلی به دریچه ها استفاده کرد. در این شاخه های فرعی معمولاً برای کم کردن صدا در دریچه های خروجی سرعت هوا، کمتر از شاخه های اصلی در نظر گرفته می شود؛ بنابراین سطح ناصاف داخلی این کانال ها افت فشار محسوسی را در سیستم ایجاد نمی کند. علاوه بر این معمولا چون نیاز به زانو و اتصالات را در مقاطع انتهایی حذف می کند، باعث سرعت بخشیدن به کار و کاهش هزینه ها می شود.
کانال های فویل دار که دارای حلقه های آهنی و یا استیل هستند از انواع دیگر کانال های انعطاف پذیرند. بعضی از این کانال ها دارای روکشهایی از جنس پشم شیشه و یا پلی استر (الاستومری،جنرال ،کومبی ،پلی اتیلن،پی وی سی ،PL-IFD)می باشند که این کانال ها را عایق صوت و حرارت میکند. بنابراین از این کانال ها می توان برای هدایت هوای خروجی از دستگاههای تهویه مطبوع مانند داکت اسپیلت‌ها در ساختمان بهره برد، با این کار حرارت جذب شده و یا تلف شده از این سیستمها کاهش می یابد.
کانال های انعطافپذیری که از جنس پی وی سی بوده و دارای حلقه های فلزی می باشند نیز کاربرد زیادی در صنعت دارند. این کانال ها نسبت به خوردگی در محیطهای مرطوب مقاومند و به علت مقاومت مکانیکی بالاتر نصب آنها نسبت به انواع فویلی و آلومینیومی ساده تر است، بنابراین می توان بنا به محدودیتهای احتمالی در محل نصب، آنها را مقداری از شکل اصلی خود خارج کرد. این نوع کانال ها قابل استفاده در انتهای خطوط مکش که سرعت هوا در آنجا پایین است، می‌باشند. جنس و مقاومت مکانیکی مناسب این کانال ها، آنها را انتخاب مناسبی برای استفاده در محوطه هایی مانند گلخانه و استخرها قرار میدهد.
انواع گوناگون دیگری از کانال های انعطافپذیر برای استفاده در صنعت ساخته می شوند که می توانند در انتقال گازهای مختلف استفاده شوند، اما نکته های که در بهکارگیری این کانال ها محدودیت ایجاد میکند، مقاومت پایین مکانیکی آنهاست. این مقاومت پایین، استفاده از این کانالها را در خطوط اصلی مکش و نزدیک به دستگاه مکنده محدود می کند. گاهی به علت هزینه پایین این نوع کانال ها از آنها به جای زانو و اتصالات مختلف استفاده می شود، البته به علت وجود حلقه های فلزی این کانال ها در ابتدا مقاومت خوبی نشان میدهند، ولی پس از مدتی کار و با کشیدن هوای گرم حالت خود را از دست می دهند و در قسمت ورودی مکنده جمع می شوند. این جمع شدن موجب میشود که دستگاه افت کارایی داشته باشد. در جاهایی که کانال در اثر «دفرمگی» از حالت گرد به بیضی نزدیک می شود، به علت سطح مقطع کمتر، سرعت در آن قسمت کانال(خرطومی) بالا میرود و گاهی صدای اضافی در کانالها ایجاد می شود.
درنهایت اگر استفاده از این کانالها بدون آگاهی کافی از شرایط محیطی، دما و سرعت هوا انجام گیرد می تواند مشکل ساز و تحمیل کننده هزینه اضافی باشد، ولی در صورتی که انتخاب آنها توسط مهندسین باتجربه و آگاه به کارایی این کانال ها صورت گیرد، می تواند موجب کاهش هزینه ها، افزایش سرعت و بهینه سازی شود.

کانال فلکسیبل
کانال فلکسیبل عایق دار
قیمت کانال فلکسیبل
لوله خرطومی انتقال هوا
قیمت لوله فلکسیبل هوا
کانال خرطومی فلکسیبل
لوله خرطومی
لوله خرطومی هوا

 



شیلنگ تزریق

شیلنگ تزریق

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
توری راشل لفاف نما (توری ایمنی ساختمان)

توری راشل لفاف نما (توری ایمنی ساختمان)

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۹ فروردین ۱۴۰۳   ( 12 روز پیش )
گچکاری محسن

گچکاری محسن

   تهران خب
  شماره تماس
۲۵ اسفند ۱۴۰۲   ( 36 روز پیش )
اجرای خرپا،ساندویچ پانل،الاچیق،پرچین وسقف شیروانی

اجرای خرپا،ساندویچ پانل،الاچیق،پرچین وسقف شیروانی

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۰ اسفند ۱۴۰۲   ( 40 روز پیش )
بتونیر خلاته میکسر

بتونیر خلاته میکسر

   اصفهان دولت اباد
  شماره تماس
۰۵ آذر ۱۴۰۲   ( 145 روز پیش )