ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

قاتل کنه واروای زنبورعسل گیاهی و ارگانیک اسوپ واروا

قاتل کنه واروای زنبورعسل گیاهی و ارگانیک اسوپ وارواقاتل کنه واروای زنبورعسل گیاهی و ارگانیک اسوپ واروا
   مشاهده شده: 578   |     |     |  

نقطه ضعف وقاتل کنه واروا پیداشد
استوپ واروا
درمان گیاهی کنه واروا ساده بی ضرر وارگانیک بدون ضرر برای زنبوران عسل بدونه تلفات لارو شفیره ساخته شده با فرمول منحصر به فرد طبیعی از شیره گیاهی کوههای زاگرس بنام
استوپ واروا

کنه واروا این کرونای زنبور عسل سالهاست تلفاتهای زیادی به زنبورستانهای وارد کرده است و باعث کا هش جمعیت زنبوران عسل و پایین آمدن محصول و حتی تلف شدن زنبوران در زمستان شده است ،باعث کم شدن عمر زنبورها، و حتی پریشانی زنبورها در سرمای زمستان و از هم پاشیدن خوشه زنبور در زمستان و تلف شدن کل کندو شده است .

زنبورداران با توجه به بالا رفتن قیمتها ی نگهداری کندو ازجمله شکر،حمل ونقل، و وسایل زنبورداری و غیره وبا توجه به پایین آمدن میزان محصول عسل و همچنین خرید کمتر عسل از طرف مردم،و پایین بودن قیمت عسل وورود عسلهای تقلبی به بازار
مجبورند از داروهای بی کیفیت وشیمیایی چینی وخارجی برای مبارزه با کنه واروا استفاده کنند. که این دارو های شیمیایی هم کنه ها رابه طورکامل ازبین نمیبردو هم تاثیر منفی روی زنبوران عسل و نوزادان میگذارد.
داروهای ضد کنه واروای شیمیایی ،مقاومت دارویی ایجاد میکند و باعث سرطان زاشدن عسل میشود .و ازدست دادن قدرت تغذیه پرستاران میشود. وهمچنین تعدادی از این داروها تقلبی بوده و تاثیرات مخربتری از کنه واروا به جای میگذارند

ما بعداز سالها تجربه و آزمایش داروهای مختلف ازجمله آویشن و ریواس وگیاهان بیشمار کوهی و دشتی درسال **و** راز و نقطه ضعف کنه واروا را پیدا کردیم و توانستیم دارویی کاملا گیاهی از شیره گیاهان بدست بیاوریم که درعین حال که ارگانیک بوده باعث میشود کنه ها ازبین بروند .
استفاده از دارو درتمام فصول،تاثیرگذاری عالی،ارگانیک و طبیعی بودن،ارزان بودن و مقرون به صرفه بودن،و بیضرر بودن برای انسان و زنبورعسل و فراورده های آن باعث شده داروی استوپ واروا در ردیف برتر داروهای گیاهی قرار گیرد.

هدف استوپ واروا تولید داروی گیاهی و ارگانیک و تاثیرگذار برای ازبین بردن کنه ها وپایین آوردن هزینه نگهداری زنبورداران عزیزو همچنین تولید ملی وعدم وابستگی به داروهای خارجی وشیمیایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور بوده است.

یک قوطی از این دارو حدود***گرم وزن دارد.و به منظو*ر کنترل ازبین بردن کنه ** کندو معمولی و یا**کندو با آلودگی زیاد مناسب است.

قیمت این دارودر حال حاضر برای هر قوطی **هزار بوده وبرای ***تا***شان استفاده میشود که بستگی به میزان آلودگی کندو به کنه واروا را دارد .
دفتر فروش .شهر تجاری بانه تلفن تماس ***********
برای ورود به کانال و اطلاعات بیشتر از گوگل کلمه استوپ واروا ویا zedevarva را جستجوکنید
کانال تلگرامی @stooopvarva



اجرای فونداسیون سوله

اجرای فونداسیون سوله

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
فروش انواع نهال بن ١۵ و بن بالا ویژه جرایم شهرداری و محوطه‌سازی

فروش انواع نهال بن ١۵ و بن...

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
پخش بذر هیبرید آفتابگردان و بذر هیبریدکدو آجیلی

پخش بذر هیبرید آفتابگردان و بذر هیبریدکدو...

   کردستان سنندج
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 4 روز پیش )
پوست بادام

پوست بادام

   چهارمحال بختیاری سامان
  شماره تماس
۰۵ فروردین ۱۴۰۳   ( 26 روز پیش )
دستگاه بوجاری برقی تکفاز همه کاره

دستگاه بوجاری برقی تکفاز همه کاره

   کردستان بیجار
  شماره تماس
۲۸ اسفند ۱۴۰۲   ( 32 روز پیش )