ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

لایسنس اصلی محصولات مایکروسافت – همکار رسمی مایکروسافت

لایسنس اصلی محصولات مایکروسافت – همکار رسمی مایکروسافتلایسنس اصلی محصولات مایکروسافت – همکار رسمی مایکروسافت
   مشاهده شده: 77   |     |     |  

بدون شک بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین محصول شرکت مایکروسافت، ویندوز است که ما و شما روزانه در طیف وسیعی از فعالیت‌ها از آن بهره می‌بریم. ویندوز که قدمت آن به بیش از ** سال پیش و سال **** باز می‌گردد، در طول سالیان دستخوش تغییراتی شگرف و قابل توجه شده است. تغییراتی که نه تنها باعث شد نحوه‌ی استفاده از رایانه‌ها برایمان متحول شوند بلکه سبک زندگی‌مان نیز همراه با دگرگونی‌های آن، تغییر پیدا کرد. از Windows *.* که کسی امروزه با آن آشنایی ندارند گرفته تا Windows XP، Windows Vista، Windows *، Windows *.* و Windows **، سلسله محصولاتی هستند که در طول زمان رشد کرده و هر کدام بهترین ویژگی‌های نسخه‌ی قبلی خود را به ارث برده‌اند.
ویندوز پرطرفدار ترین سیستم عامل دنیاست، که توسط کمپانی مایکروسافت توسعه یافته است. مایکروسافت ویندوز انتخاب اول اکثر کاربران برای سیستم عامل است، ویندوز از یک رابط گرافیکی برای ارتباط با کاربر استفاده میکند.دلیل نام گذاری Windows(پنجره ها) روی این سیستم عامل باز کردن نرم افزار های مختلف در قالب پنجره های مختلف است.
اولین نسخه ویندوز در نوامبر **** با نام ویندوز *.* منتشر شد و پس از آن مایکروسافت با انتشار هر نسخه جدید کاربران شاهد پیشرفت های زیادی در زمینه رابط کاربری، سرعت و امنیت بوده اند. آخرین نسخه ویندوز در سال **** با نام ویندوز ** منتشر شد ویندوز ** از تمام جهات بهینه تر شده بود و در عین سریع بودن و زیبایی رابط کاربری این نسخه از هم برای دستگاه های لمسی و هم برای دستگاه های غیر لمسی طراحی شده بود. از برتری های ویندوز نسبت به دیگر سیستم عامل ها میتوان به سازگاری با اکثر نرم افزار ها، سرعت بالا، امنیت اطلاعات شما و رابط کاربری کاربر پسند و آسان اشاره کرد.
مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های محصولات مایکروسافت در ایران، ارایه دهنده لایسنس نسخه های مختلف لایسنس ویندوز اورجینال ** ، ویندوز اورجینال * و ویندوز اورجینال * با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.
شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

microsoftlicense.com/



لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

   خوزستان اهواز
  شماره تماس
۲۶ تیر ۱۴۰۲   ( 276 روز پیش )