ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

لوله استنلس استیل

لوله استنلس استیللوله استنلس استیل
   مشاهده شده: 113   |     |     |  

شرکت کالا پارت رستاک وارد کننده و تامین کننده انواع لوله استنلس استیل

آلیاژی که پایه آن از آهن می باشد و کمتر از *% کربن دارد استیل یا فولاد می گویند. بسته به نوع و مقدار دیگر عناصر موجود در آن خواص مکانیکی نظیر سختی و شکل پذیری مشخص می گردد. افزایش مقدار کربن سبب افزایش سختی و مقاومت می شود اما مقدار شکل پذیری آن کاهش می یابد.
فولادهای ساده کربنیو آلیاژی چیست؟
فولادها به دو دسته ساده کربنی و آلیاژی دسته بندی شده اند.در فولادهای ساده کربنی به جز کربن و بعضی عناصر معمول(مثل سیلیسیم و منگنز و گوگرد و فسفر)عنصر دیگری وجود نداشته است.دسته بندی فولادهای ساده کربنی به شکل زیر می باشد با افزودن برخی عناصر به آهن آلیاژهایی تولید میگردد که خواص بسیار عالی داشته اند. به عنوان مثال با افزودن کروم به آهن استیل ضد زنگ یا استنلس استیل به وجود می آید که در برابر خوردگی های مختلف مقاومت بسیار بالایی داشته است.
چه چیز باعث می شود استنلس استیل ضد زنگ باشد؟
استیل وقتی ضد زنگ می باشد که حداقل**٫*% کروم داشته باشد.کروم پس از ترکیب با اکسیژن هوا اکسید کروم تشکیل می دهدکه لایه ایروی استنلس استیل تشکیل می شود.این لایه دیده نمی شود ولی باعث می گردد ارتباط بین هوا و فلز از بین رود و استیل سالم بماند.مقدار بیشتر کروم و نیز برخی دیگر از عناصر موجود در آلیاژ شبیه نیکل و مولیبدن این لایه را تقویت کرده و خاصیت ضد زنگ بودن استنلس استیل را افزایش می دهد.
فرق استیل *** با *** چیست؟
استیل *** حاوی **% کروم و *% نیکل است در صورتی که استیل *** دارای **% کروم **% نیکل و *% مولیبدن می باشد مولیبدن برای کمک به مقاومت در برابر خوردگی در برابر کلراید(مانند آب دریا)آهن اضافه می شود.
آیا استنلس استیل ها جذب آهنربا می شوند؟
استنلس استیل های سری *** که دارای نیکل می باشند جذب آهنربا نمی گردند .در صورتی که سری *** که دارای نیکل نبوده وفقط کروم داشته اند جذب آهنربا میگردند. حرف بعد از نام استنلس استیل (مثل***)نشانه چیست؟ حرف مخفف کلمه بوده بیانگر آن است که مقدار کربن آلیاژ به کمتر از*٫**% کاهش یافته است.این مقدار کم کربن باعث می شود بعد از عملیات جوشکاری همچنان لایه اکسیدمحافظتی روی حضور یابند.
آیا استنلس استیل قابل بازیافت می باشد؟
استنلس استیل ***% قابل بازیافت می باشد.استیل ضایعاتی ذوب شده و دوباره قالب گیری می گردد.بین ** تا ** درصد از تولیداستنلس استیل به روش بازیافت ضایعات صورت می گیرد. آیا استنلس استیل می تواند در دماهای بسیار بالا یا پایین کار کند؟ بله استنلس استیل مقاومت بسیار خوبی در برابر دماهای بسیار بالا (تا****درجه سانتی گراد) و بسیار پایین(تا ***- درجه سانتی گراد)دارد. نام گذاری های استیل ها(*** و ***و***و*** و….) به واسطه چه کسی صورت گرفته اند؟ انجمن آهن و فولاد آمریکا برای اولین بار اقدام به دسته بندی و نام گذاری استنلس استیل ها کرد و مشخصات فیزیکی و شیمیایی و نیز دستورالعمل تولید آنها را عرضه کرد.

با کمال میل از سوالات شما استقبال می کنیم وبه دنبال روابط تجاری وحرفه ای وبلندمدت با شما هستیم وجهت اطلاع از آخرین قیمت لوله استنلس استیل با شماره تماس***********ویا آدرس ایمیلinfo@kalapart-co.comبا ما در ارتباط باشید.



فروش متابی سولفیت سدیم

فروش متابی سولفیت سدیم

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
فروش متابی سولفیت سدیم

فروش متابی سولفیت سدیم

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ اسفند ۱۴۰۲   ( 15 روز پیش )
آنالایزر فیبر

آنالایزر فیبر

   گیلان خمام
  شماره تماس
۱۲ بهمن ۱۴۰۲   ( 57 روز پیش )
فروش پروپیلن گلیکول

فروش پروپیلن گلیکول

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۶ دی ۱۴۰۲   ( 73 روز پیش )