ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

مایکروسافت ویندوز ۱۰ اورجینال-مایکروسافت ویندوز قانونی

مایکروسافت ویندوز ۱۰ اورجینال-مایکروسافت ویندوز قانونیمایکروسافت ویندوز ۱۰ اورجینال-مایکروسافت ویندوز قانونی
   مشاهده شده: 227   |     |     |  

شرکت بزرگ مایکروسافت با ارائه سیستم عامل های خود و انتشار آخرین نسخه از مجموعه خود با نام ویندوز ** به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد شهرت دارد. پلتفرمی که از طیف وسیعی از سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از Microsoft به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها کاربر این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز * استفاده کرده و همانگونه که مشاهده میکنیم همچنان بسیاری از شرکت ها و اداره جات ما این سیستم عامل را برای استفاده بر روی رایانه های خود نصب کرده اند. مایکروسافت در ویندوز ** تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.
ویندوز ** در ابزارهای مختلف اجرا شده و از اینترنت اشیاء گرفته تا سرورهای پیشرفته‌ی دیتاسنترها قابلیت بهره مندی از این سیستم عامل را دارند.
مزایای خرید لایسنس ویندوز ** و استفاده از ویندوز اورجینال چیست؟
همانطور می دانید ویندوز های کرک شده توسط افرادی دست کاری شده اند تا بتوانند جلوی فرایند چک کردن لایسنس را از طرف سرورهای مایکروسافت بگیرند و با یک لایسنس جعلی ویندوز نصب و فعال شود. این فایل ها اطلاعاتی رمز گذاری شده را از سیستم شما به سرور اصلی فرد کرک کننده ارسال میکنند و اما سوال اصلی اینجاست که چه اطلاعاتی از شما ارسال میشود ؟ قطعا این دست کاری باعث مشکلات زیادی خواهد شد از جمله کند شدن سیستم، ایجاد باگ و خطاهای نرم افزاری و …
بروزرسانی مستقیم:
اگر ویندوز شما دارای لایسنس معتبر باشد همواره بدون هیچ مشکل آخرین آپدیت های رسمی ماکروسافت را دریافت میکند و اخرین نسخه ویندوز بر روی سیستم شما نصب میشود. می دانید که به روز رسانی ها عموما برای رفع خطاهای نرم افزاری و پایداری بیشتر سیستم عامل عرضه می شود. و از آنجایی که در چند ماه گذشته حملات باج افزار ها به شدت رواج داشته بروز بودن سیستم عامل شما از اهمیت بالایی برخوردار است.
پشتیبانی مایکروسافت:
همچنین با استفاده از لایسنس اورجینال ویندوز شما به راحتی میتوانید از پشتیبانی های شرکت ماکروسافت در خصوص سیستم عامل نصب شده بر روی کامپیوتر خود برخوردار شوید. که ای امکان تنها برای کاربرانی فعال خواهد بود که از لایسنس اورجینال ماکروسافت استفاده میکنند.
سیستم عامل شما قلب تپنده کامپیوتر شماست ، چرا به آن اهمیت بیشتری نمیدهید؟
.
.
.
.
.
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت
تهران – فلسطین شمالی – خیابان ذاکری – پلاک * – واحد *
تهران – اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – ضلع شمالی بزرگراه ارتش – پلاک *** – طبقه *
سایت :
microsoftlicense.com/fa/Windows-**-Original-License-Key
ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com
تلفن:
***-***** (خط ویژه)
***********
موبایل:
***********
فاکس:
***********
.
.
.
کلمات کلیدی: لایسنس ویندوز **, لایسنس ویندوز ** اورجینال, سریال قانونی ویندوز **, فروش پستی ویندوز ** اورجینال, فروش نسخه نهایی ویندوز ** اصلی, فروش لایسنس ویندوز **, فروش ویندوز ** اورجینال, قیمت ویندوز ** اورجینال, کرک قانونی ویندوز **,مایکروسافت ویندوز ** اورجینال, مزایای ویندوز ** اصل, لایسنس قانونی ویندوز **, نسخه اصلی ویندوز**, نسخه قانونی ویندوز **, نسخه نهایی ویندوز ** اصل, لایسنس ویندوز **, لایسنس ویندوز ** اورجینال, خرید قانونی ویندوز **, خریدنسخه اصلی ویندوز ** اورجینال, لایسنس ویندوز ** اصلی , فروش ویندوز ** اورجینال, خرید اینترنتی ویندوز ** قانونی, ویندوز ** اورجینال, ویندوز ** اصل



لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

   خوزستان اهواز
  شماره تماس
۲۶ تیر ۱۴۰۲   ( 281 روز پیش )