ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

مجموعه چاپ و طراحی دنیز

مجموعه چاپ و طراحی دنیزمجموعه چاپ و طراحی دنیز
   مشاهده شده: 116   |     |     |  
مجموعه چاپ و طراحی دنیز

خدمات چاپ و طراحی دنیز
ارائه دهنده خدمات طراحی و چاپ انواع کالاهای تبلیغاتی؛ کارت ویزیت ، تراکت ، بروشور ، سربرگ ، پاکت ، انواع لیبل ، ست های اداری ، کاتالوگ ، هدایای تبلیغاتی و … در اسرع وقت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت …اگر به دنبال طراحی کارت ویزیت واقلام تبلیغاتی دیگر و از آن مهم تر چاپ سفارشات تبلیغاتی خودهستید، ما به شما سایت مجموعه چاپ و طراحی دنیز پرینتینگ را پیشنهاد می کنیم. وارد سایت ما شوید و لیست قیمت کارهای چاپی و طراحی را دریافت کنید
همانطور که حتما خودتان با این مسئله مواجه شدید، هر وقت نیاز به یک کار چاپی دارید، مجهولات زیادی در راه شما وجود دارد از قبیل طراحی، نظارت بر کیفیت چاپی و هزاران درگیری دیگری که شما را از تمرکز اصلی تجارت خود بدور می کند. هدف ما این است که این چالش را با امتیازات زیر، برای شما حل کنیم :
گارانتی سفارش: ما کیفیت کارمان را گارانتی می کنیم تا رضایت شما را کسب کنیم، لذا در صورت وجود هرگونه ایراد در کار چاپی شما که متوجه مجموعه باشد کار شما را بدون دریافت وجهی مجددا چاپ مینمائیم .
بهبود و ترمیم فایل چاپی: تمامی فایل های ارسال شده توسط نرم افزارهای بروز جهان بررسی می‌شوند. اگر فایل های شما دچار مشکلات طراحی و درنتیجه مشکل چاپی باشد، ما قبل از ارسال سفارش شما برای چاپ شما را مطلع می سازیم تا فایل خود را با فایلی مناسب جایگزین کنید و درصورت امکان یک گام نیز جلوتر خواهیم رفت و اصلاحات روی فایل شما انجام خواهیم داد تا محصول نهایی با کیفیت مناسب به دست شما برسد .
ارسال کالا به آدرس شما: ما برای وقت شما ارزش قائل هستیم، برای همین کالا چاپ شده شما را در اسرع وقت به دست شما می رسانیم.
.-printing.com وب سایت ما
deniz_printing کانال تلگرام ما
deniz_printting آیدی تلگرام جهت ارتباط با مشاوران و طراحان مجموعه



کارتن سازی و تولید کارتن

کارتن سازی و تولید کارتن

   البرز نظرآباد
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
جعبه بسته بندی لامپ

جعبه بسته بندی لامپ

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ اسفند ۱۴۰۲   ( 33 روز پیش )
چاپ جعبه لامپ

چاپ جعبه لامپ

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ اسفند ۱۴۰۲   ( 33 روز پیش )
مرکز چاپ پدیده نو

مرکز چاپ پدیده نو

   آذربایجان شرقی مرند
  شماره تماس
۲۵ آذر ۱۴۰۲   ( 122 روز پیش )
چاپ ریحانی

چاپ ریحانی

   آذربایجان شرقی مرند
  شماره تماس
۲۷ تیر ۱۴۰۲   ( 274 روز پیش )