ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

محافظ اضافه ولتاژ گذرا

محافظ اضافه ولتاژ گذرامحافظ اضافه ولتاژ گذرا
   مشاهده شده: 438   |     |     |  

شرکت کنزا صنعت الموت
سرکوبگر اضافه ولتاژ و اضافه جریان ناگهانی و گذرا، دستگاهی حفاظتی قدرتمندی است که تجهیزات برقی و خصوصا الکترونیکی را در مقابل اضافه جریانها و اضافه ولتاژهای گذرا و ناگهانی که بدلایل مختلف در شبکه برق داخل ساختمان و یا در خطوط انتقال برق بوجود می‏ آیند، را حفاظت میکند، اضافه ولتاژهای ناگهانی به مشکلات در شبکه برق میگویند که بدلیل خطا در سیستم برق بوجود می‏ آیند و بدلیل سرعت بسیار بالا و زمان کم و قدرت زیادی که دارند ، ** درصد از خسارات را در شبکه برق بوجود می‏آورند، اضافه ولتاژها گاهی تا هزاران ولت نیز میرسند.
از دلایل شایع بروز اضافه ولتاژها و اضافه جریان ها در داخل ساختمان میتوان به خرابی در یک تجهیز برقی، استاپ و استارت دستگاه هایی مانند آسانسورها و کولرها و نشتی های جریان و اتصال کوتاه فاز و نول اشاره نمود، همچنین از دلایل خارجی آن میتوان به کلید زنی دستگاه های قدرتمند الکتریکی، خرابی ترانسفورماتور برق، قطع کابلهای برق، اتصال کابلهای برق و برخورد صاعقه نام برد.
این مشکلات بخشی جدا نشدنی از سیستم برق می باشد و نیاز است تا آنجا که میتوانیم تجهیزات خود را در مقابل این نویزهای خطرناک الکتریکی محافظت نماییم.
کاربردها: جهت حفاظت کولرها، یخچالها، اسپیلت ها، لباسشویی، ظرفشویی ، تلویزیون و سیستم های صوتی تصویری
جهت مشاوره و خرید با کارشناسان شرکت کنزا صنعت الموت در تماس باشید
سایت:
شماره های تماس:
***********
***********
***********


محافظ اضافه ولتاژ گذرا محافظ اضافه ولتاژ گذرا شرکت کنزا صنعت الموت محافظ اضافه ولتاژ گذرا | شرکت کنزا صنعت الموتسرکوبگر اضافه ولتاژ و اضافه جریان ناگهانی و گذرا، دستگاهی حفاظتی قدرتمندی است که تجهیزات برقی و خصوصا ... دستگاههای محافظ اضافه ولتاژ ساخت این شرکت ، بر اساس درخواست مشتری جهت محدود کردن اضافه ولتاژهای گذرا برروی خطوط ولتاژ بالا تا حد ولتاژ مجاز تجهیزات ، طراحی ... دستگاه "سرکوبگر اضافه ولتاژ گذرا" سیستمهی حفاظتی می باشد که جهت فیلتر و تخلیه اینگونه مشکلات الکتریکی توسط کارشناسان شرکت کنزا صنعت الموت طراحی و تولید شده است، ... آنها می توانند سریعتر از اکثر انواع دیگر دستگاههای محافظ مدار ، با جریان نشت کم ، ولتاژهای بست ناچیز ، به حوادث اضافه ولتاژ پاسخ دهند و در انواع قالبهای نصب ... نام کالا : محافظ اضافه ولتاژ ، ارائه کننده کالا : کنزا صنعت الموت | ... فیلتر و تخلیه اضافه ولتاژهای گذرا و اضافه جریانهای ناگهانی، از دستگاه های حساس برقی، ... دلایل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد اضافه ولتاژ گذرا می شود که برخی از ... این مشکلات آسیب پذیرند، جهت حفاظت از آنها نیاز به محافظ های خاصی داریم که از ... می شود که این موضوع مانند شکل )2( ایجاد یک اضافه ولتاژ گذرا می کند. انرژی این گونه اضافه ولتاژها از )di/dt(. انرژی صاعقه کمتر است اما تداوم این امر مخرب ... Mehr 22, 1400 AP — اضافه ولتاژ، ولتاژی است که به طور موقت یا دائم از مقدار آستانه ولتاژ اصلی در مدارالکتریکی فراتر می‌رود. مقابل اضافه ولتاژ بر اثر برخورد مستقیم صاعقه، اضافه ولتاژ القایی و ... تکفاز یا سه فاز )400/230 ولت( با ماژول محافظ 7P.09( GDT(.

فروش استون صد در صد خالص | خرید استون آزمایشگاهی مرک ۱۰۰۰۱۴| پاک آزما

فروش استون صد در صد خالص |...

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
نهال فروشی آرش محمدپور

نهال فروشی آرش محمدپور

   تهران همه شهرها
  شماره تماس
۰۳ اسفند ۱۴۰۲   ( 61 روز پیش )
مکانیک سیار

مکانیک سیار

   البرز کرج
  شماره تماس
۰۴ بهمن ۱۴۰۲   ( 91 روز پیش )
فروش اسید لاکتیک

فروش اسید لاکتیک

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۳ دی ۱۴۰۲   ( 121 روز پیش )
فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای کرکره برقی فروش ویژه

فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای...

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۲۸ آذر ۱۴۰۲   ( 126 روز پیش )