ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

محصولات گروه ایوار ( IVAR ) ایتالیا

محصولات گروه ایوار ( IVAR ) ایتالیامحصولات گروه ایوار ( IVAR ) ایتالیا
   مشاهده شده: 233   |     |     |  

گروه IVAR گروه مهندسی و بازرگانی در حال رشدی است که در سطح بین المللی فعالیت می کند . این گروه در سال **** با هدف تولید شیرآلات در کشور ایتالیا تاسیس شده است و در طول این سالها تمرکز خود را به طور جدی در تحقیق و توسعه محصولات جدید و دستیابی به استانداردهای کیفی بالا انجام داده است و اکنون به یکی از شرکت های پیشرو در بخش تاسیسات و تهویه مطبوع تبدیل شده است..
شبکه تولید به صورت عمودی در کارخانه های موجود در منطقه برشیا ایتالیا ادغام شده است.کل مساحت سایتهای تولید این شرکت حدود ***** متر مربع است که از این میزان ***** متر مربع فضاهای سرپوشیده است که در آن کلیه مراحل تولید و بهره برداری به صورت یکپارچه انجام می شود.

گروه IVAR محصولات نوینی را برای سیستم های گرمایشی و آب سردو گرم مصرفی عرضه می کند که به طور کامل در کشور ایتالیا ساخته می‌شوند .این محصولات شامل شیرآلات سیستمهای سرمایشی و گرمایشی ، سیستمهای اندازه گیری انرژی و آب ، لوله ها و اتصالات ، ایستگاههای مستقل برای سیستم های گرمایشی ، کلکتورهای گرمایش و سرمایش کفی ، کلکتورهای توزیع آب سرد و گرم مصرفی ، تجهیزات و قطعات سیستمهای خورشیدی و زمین گرمایی.

گروه IVAR گردش مالی بیش از *** میلیون یورو دارد و بیش از *** نفر را در سراسر جهان استخدام می کند.در حال حاضر محصولات این کمپانی در ایران شامل موارد زیر خواهد بود :
انواع تجهیزات سیستم گرمایش از کف
انواع تجهیزات تفکیک هزینه های آب و انرژی در ساختمان
انواع تجهیزات سیستم گرمایش خورشیدی
لوله و اتصالات پنج لایه
انواع شیرآلات

توجه : کلیه محصولات شامل دو سال گارانتی تعویض خواهد بود .
توجه : خدمات پشتیبانی و مهندسی شامل برآورد ها و طراحی بصورت رایگان انجام خواهد شد.

شرکت “نوآوری و فناوری انرژی زیست پایا ” با همکاری گروهی از مهندسین و متخصصین حوزه انرژی و تاسیسات کشور با تجربیات ارزنده در حوزه های طراحی ، تولید ، بازرگانی و بازرسی و تدوین استاندارد تشکیل شده است . هدف اصلی این شرکت ، ارائه محصولات نوین و با کیفیت مبتنی بر رویکردهای بهینه سازی مصرف آب و انرژی در حوزه ایران و کشورهای خاورمیانه می باشد. .در این مسیر ، راهبرد اصلی شرکت ، علاوه بر تمرکز بر حوزه تحقیق و توسعه و تولید محصول در داخل کشور ، مشارکت و همکاری با شرکتهای پیشرو بین المللی برای عرضه محصولاتی است که به دلایل مختلف تولید آنها در ایران در حال حاضر امکان پذیر نیست .

شرکت ” نوآوری و فناوری انرژی زیست پایا ” در حال حاضر نماینده انحصاری گروه IVAR در منطقه خاورمیانه می باشد . انتخاب این گروه و محصولات آن ، پس از بررسیهای کارشناسی گسترده و شناسایی شرکتهای متعدد فعال در این زمینه بوده است . در انتخاب این گروه مواردی همچون توان تحقیق و توسعه ، بازه محصولات تولیدی ، کیفیت محصولات و اثربخشی آنها در زمینه افزایش کیفیت عملکرد ساختمانها و بهینه سازی مصرف انرژی و آب و همچنین تعهد این گروه برای همکاری و مشارکت بلند مدت در حوزه های تولیدی ، فنی و بازرگانی موثر بوده است .
این شرکت علاوه بر نمایندگی و فروش محصولات با کیفیت شرکت IVAR ایتالیا ، با تکیه بر تجارب نیروهای متخصص خود آمادگی کامل جهت همکاری در کلیه پروژه های تاسیساتی به شرح ذیل را اعلام می دارد:
مشاوره، طراحی و اجرای انواع سیستم های خورشیدی
مشاوره، طراحی و اجرای انواع سیستم های گرمایش از کف و سرمایش ترکیبی )از کف(
مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های تفکیک هزینه های انرژی و آب مصرفی ساختمان
انجام پروژه های آنالیز و بهینه سازی مصرف انرژی
مشاوره، طراحی



رولبولت hsa

رولبولت hsa

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
ابندی استخر وجکوزی.

ابندی استخر وجکوزی.

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )
شیشه‌دوجداره‌ایینه‌کاری‌ایینه‌های‌دکوراتیوحکاکی‌وسندپلاس‌بابرندترین‌کارروزدنیا

شیشه‌دوجداره‌ایینه‌کاری‌ایینه‌های‌دکوراتیوحکاکی‌وسندپلاس‌بابرندترین‌کارروزدنیا

   آذربایجان شرقی ملکان
  شماره تماس
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )