ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

معرفی شرکت دانش بنیان پولاد اوژن

معرفی شرکت دانش بنیان پولاد اوژنمعرفی شرکت دانش بنیان پولاد اوژن
   مشاهده شده: 582   |     |     |  

شرکت دانش بنیان پولاد اوژن از سال **** با شناسایی نیاز صنایع و با گرد آوری کارشناسان خبره، فعالیت خود را به عنوان یک شرکت مهندسی در زمینه¬ی طراحی و ساخت طیف گسترده¬ای از ادوات صنعتی و هیدرولیک جهت پیشبرد این فن آوری در صنایع مختلف از جمله نفت ، گاز ، پتروشیمی ، فولاد، سیمان و &#****; آغاز نموده است.
اخذ استانداردهای بین المللی مانند HSE-MS، OHSAS *****، ISO *****، ISO **** و &#****; همچنین مجوزهای داخلی مانند مجوز ساخت میز تست شیرآلات از وزارت صنعت، معدن و تجارت(تنها شرکت دارنده¬ی مجوز ساخت در ایران)، مجوز ساخت و تعمیر تجهیزات High Pressure تا فشار **** bar/***** psi، عضویت در انجمن استصنا( انجمن سازندگان تجهیزات نفت)، پروانه¬ی همکاری سمتا، خود بیانگر این مطلب است که کیفیت دغدغه¬ی اصلی و همیشگی این شرکت بوده و هر روز سعی دارد بر کیفیت محصولات ساخت خود بیفزاید.
&#****; واحد طراحی، مهندسی و ساخت:
طراحی و ساخت انواع میز تست شیرهای نفت و گاز اعم از اطمینان و کنترلی از سایز ½&#****; الی **&#****; ، تا فشار **,*** psi / **** bar بصورت دستی، هیدرولیک و تمام اتوماتیک ( کامپیوتری)
•طراحی و ساخت انواع پرس کارکاهی، پاور پک هیدرولیک، سیلندرهای هیدرولیک تا ظرفیت **** تن، سیستم فلاشینگ روغن و &#****;
•طراحی و ساخت انواع تست پمپ های هیدرولیک و هیدرواستاتیک با درایو بادی، برقی و دستی و سیستم های تست خاص، دستگاههای تست سیلندرهای آتشنشانی، تنفسی و گازی، میز تست شیلنگ و لوله، میز تست شیرهای هیدرولیک و یونیت های فشار ساز تا فشار **** bar / ***** psi .
•ساخت یونیتهای تزریق متانول و مواد شیمیایی ( Chemical Injection Unit)
•ساخت انواع مخزن فشار قوی جهت امور تست و تولیدات سوپر آلیاژها تا فشار **** bar
واحد تعمیرات عمومی:
مرکز تخصصی تعمیرات ENERPAC و سایر ابزار هیدرولیک، گریس پمپ های دستی راکول *** – D و بادی، انواع پمپ ها و بوسترهای گاز امریکایی و اروپایی با سیل کیت های اصلی و ارائه گارانتی. تعمیرات انواع پمپ های هیدرولیک DENISON , PARKER و انواع جک و ابزار هیدرولیک برای کارخانجات سیمان (سیمان غرب، تهران، آبیک، بهبهان، ارومیه )، تعمیرات شیرآلات سرچاهی و ارائه خدمات لپینگ.
واحد بازرگانی:
تامین انواع پمپ، بوستر گاز و سایر قطعات فوق فشار قوی تا فشار ***** bar / ***,*** psi، انواع ابزار و تجهیزات هیدرولیک مانند آچارهای بادی و هیدرولیک، دستگاه لپینگ، قطعات ابزار دقیق مانند اتصالات، لوله در سایز و فشارهای مختلف، شیرهای مختلف، گیج¬های فشار، ترنسمیتر(Transmitter) و قطعات یدکی برای صنایع مختلف.


شرکت دانش بنیان پولاد اوژن

شرکت دانش بنیان پولاد اوژن

آگهی های  شرکت دانش بنیان پولاد اوژن


فروش تجهیزات کهاب، بازیافت بخارات بنزین جایگاهی

فروش تجهیزات کهاب، بازیافت بخارات بنزین جایگاهی

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ تیر ۱۴۰۲   ( 293 روز پیش )