ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت

معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایتمعیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت
   مشاهده شده: 143   |     |     |  
معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت

برای دانستن اینکه آیا شرکت طراحی سایت شرکت معتبری می باشد و یا خیر معیارهای وجود دارد تا با توجه به این معیارها شرکت را انتخاب نمایید.

  • دفتر شرکت: بهتر است قبل از آنکه طراحی وب سایت خود را به شرکتی واگذار نمایید یکبار به دفتر شرکت مراجعه نموده و از وضعیت دفتر و نیروهای شرکت به صورت حضوری اطلاع یابید. معمولا شرکت هایی که مراجع حضوری نمی پذیرند و همچنین تلفن تماس ثابت برای پاسخ گویی ندارند مناسب نیستند. شرکت های طراحی وب سایت که مکان ثابتی دارند و مراجع حضوری می پذیرند و نیروهای طراح و برنامه نویس مستقر در دفتر دارند برای انتخاب به عنوان شرکت طراح سایت مناسب ترند. دفتر فعلی دارکوب در محله سعادت آباد محدود چهار راه سرو می باشد همه روزه آماده پذیرایی از مشتریان عزیز از ساعت * صبح تا ** می باشد.
  • نمونه کارها: نمونه کارهای طراحی شده شرکت را با دقت بررسی نمایید و اینکه شرکت تا کنون چند وب سایت طراحی نموده است و وب سایت برای چه شرکت هایی طراحی نموده است و همچنین کیفیت وب سایت های طراحی شده را بررسی نمایید. حتی بهتر است برای آنکه از وضعیت پشتیبانی شرکت با خبر شوید با چند مورد از شرکت هایی که طراحی سایت آنها توسط شرکت مورد نظر شما انجام شده است صحبت نمایید و از کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت آگاه شوید. دارکوب فعالیت خود را از سال **** آغاز نموده است و در این سال ها و تا این زمان در حدود **** وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است و می توانید لیست سایت های طراحی شده دارکوب را بررسی نمایید.
  • استعلام شرکت: همچنین برای آنکه مطمئن شوید مجموعه ای که با آن طرف حساب هستید یک شرکت می باشد می توانید مدارک شرکت را از مجموعه طراحی سایت درخواست نمایید و مدارک شرکتی مورد نظر را بررسی نموده تا از وضعیت شرکت با خبر شوید.
  • مجوز نظام صنفی: شرکت های طراحی وب برای آنکه در این حوزه فعالیت نمایند می بایست از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان محل سکونت خود مجوز فعالیت دریافت نمایند که این مجوز فعالیت این اطمینان را به شما خواهد داد که شرکت تحت قانون عرف شرکت های رایانه ای فعالیت می نماید و در صورت بروز مشکل می توانید به سازکان مربوطه مراجعه نمایید. دارکوب همچنین مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران دارد.
  • مجوز شورای عالی انفورماتیک: یکی از مجوزهایی که بیانگر اعتبار بالاتر شرکت های طراحی وب می باشد وجود وجوز شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد که این مجوز بیانگر حضور حداقل دو مهندس رشته نرم افزار در شرکت طراحی سایت می باشد که این مجوز تحت گواهی نامه رتبه بندی به شرکت ها و پس از گذراندن مراحل بسیاری اعطا می گردد و می تواند بیانگر اعتبار بالاتر شرکت باشد. دارکوب هم اکنونرتبه * شورای عالی انفورماتیک کشور را دارد و در حال ارتقای رتبه خود می باشد.
  • سابقه شرکت: وجود تجربه کافی می بایست یکی از مهترین معیارهای انتخاب باشد و عملا شرکت با فعالیت در یک رشته و بدست آوردن تجربه کافی توانمندی بیشتری برای انجام پروژه ها و پشتیبانی می یابند. بنابراین به سابقه کاری شرکت توجه نمایید و اینکه شرکت از چه تاریخی پایه ریزی شده است. دارکوب سیزده سال است که در زمینه طراحی سایت فعالیت می نماید و در این سال ها در حدود دو هزار و پانصد وب سایت طراحی نموده است و تجربه کافی برای پیاده سازی سایت ها را دارد.
  • ساعت کاری: ساعات کاری شرکت نیز بسیار مهم می باشد و بهتر است شرکت هایی را انتخاب نمایید که محدوده ساعات کاری بیشتری دارند. برخی از شرکت روزانه ساعات کاری کمتری دارند و برخی دیگر ممکن است پنج شنبه ها خدمات ارائه ننمایند. بهتر است شرکت طراحی سایت خود را از بین شرکت های انتخاب نمایید که ساعات کاری بیشتری دارند. ساعات کاری دارکوب شنبه تا پنج شنبه از ساعت * صبح تا ** می باشد و پنج شنبه ها از ساعت * صبح تا ** دایر می باشد و آماده پاسخ گویی به مشتریان خود از طریق تلفن، پشتیبانی آنلاین و ایمیل در این ساعات می باشد.
  • هزینه طراحی سایت: پس از آنکه از اعتبار شرکت مطمئن شدید و خیال شما از نظر وضعیت کاری شرکت طراحی راحت گردید می توانید قیمت های طراحی سایت شرکت ها را با یکدیگر مقایسه نمایید و با توجه به در نظر گرفتن سایر موارد شرکتی را انتخاب نمایید که قیمت پایین ترین نسبت به سایر شرکت های طراحی سایت دارد. سیاست کاری دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن می باشد و در راستای رسیدن به این هدف هزینه های خود را بهینه سازی نموده است و هم اکنون خدمات طراحی سایت خود را با ارزانترین قیمت ممکن ارائه می نماید.

 

تماس با ما:

تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک *، واحد *
******** &#****; ******** &#****; ********
 
sitedar.com/