ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

مهندس ارشد انرژی و الکترونیک آماده بکار

   مشاهده شده: 171   |     |     |  

مشاوره صادرات واردات و خدمات فنی مهندسی
فناوری اطلاعات – انرژی و محیط زیست &#****; برق الکترونیک &#****; صنایع .- گردشگری , آموزش
***********&#****; ایمیل harz@chmail.ir
مدیریت محترم شرکت&#****;
با سلام و احترام
احتراما بنا به درخواست و استخدام نیروی انسانی متخصص آن شرکت معظم.روزمه کاری اینجانب آقای مهندس ع حسینی با نظر مساعد بمحضر جنابعالی بپیوست تقدیم میگردد.خواهشمند است ملاحظه فرمائید. . با تشکر و احترام. ** ***** تلفن ***********- ایمیل harz@chmail.ir
تحصیلات
&#****; دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی انرژی هستم. و انصرافی مهندسی برق فناوری اطلاعات IT گرایش مخابرات امن,رمزنگاری از فنی ترین دانشگاه دولتی ایران-علم و صنعت ایران-تهران
&#****; کارشناسی مهندسی برق گرایش الکترونیک از واحد بین المللی &#****;.-(استان تهران)****.
&#****; کاردانی فنی تخصصی برق الکترونیک از واحد بین المللی &#****;.. (استان تهران)****
&#****; مهندسی (کاردانی تخصصی) صنایع گرایش تکنولوژی صنعتی از واحد تهران &#****;.. -****
متولد ****- تهران. منظم و اراسته خوشتیپ و سالم .معافیت کفالت دائم(فوت پدر و مادر).اهل تهران و سکونت اجباری در منطقه بالای شهر(یکی از شهرهای شمالشرق استان تهران).مجرد.
تخصص
*- دارای کارت مدیرت آموزشی با رتبه عالی پداگوژی(*****)از سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور.
*- کارتهای مربی رسمی نقشه کشی صنعتی و برق خودرو از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور.
*- گواهینامه های فنی بین المللی نقشه کشی ساختمان با رتبه ممتاز.تراشکاری.برق صنعتی و ساختمان کارور رایانه درجه یک.تعمیر لوازم خانگی.تعمیر ماشین آلات.حسابداری و دفترداری.کارآفرینی و مهارت کسب و کار از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مراجع رسمی کشور.گواهینامه پایه سه و.
* &#****; گواهینامه CGC*زبان انگلیسی از نماینده رسمی دانشگاه اکسفورد در ایران. با توجه به فوت پدر و مادر و مجردی و پاسپورت معتبر,آماده سفر و اقامت در کشورهای خارجی بخصوص اروپا و امریکا.
* &#****; لوح تقدیرخبرنگار شایسته خبرگزاری ایسناISNA.عضو فدراسیون ورزشهای رزمی ایران. کاراته.
سوابق کاری
-مدیر اجرائی و بازبین طرح سرشماری صنعت ومعدن مرکزآمار ایران.با گواهی حسن انجام کار.
-مدیر آموزشی و مربی مرکز صنایع چوب.جهاد کشاورزی.پایان دوره با گواهی حسن انجام کار.
&#****; کارمند و مدیر فنی انجمن فناوران صنایع و معادن با سابقه بیمه و گواهی حسن انجام کار.
&#****; نماینده فرمانداری یکی از شهرهای شرق استان تهران در وزارت صنایع و معادن ****.
&#****; فعالیت در امور صنایع(سیستمهای مدیریت و بهبود کیفیت) با مجوز رسمی از وزارت صنایع و معادن.
&#****; طراحی وساخت مولتی دتکتورها(آشکارسازهای دود.صدا.بو وحرارت و..)تابلو نمایش روان و تعمیرات طراحی ساخت.نصب وفروش تجهیزات الکترونیکی.سیستمهای الکترونیکی خودرو.نمایندگی بیمه پاسارگاد
&#****; فعالیت در یکی ازعظیم ترین شرکتهای تولید و بازسازی دستگاههای حفاری وسیستمهای الکترونیکی PLC تحت زیمنس در داخل ایران و خارج از کشور(آذربایجان شوروی بودم) در آذر**.و موارد دیگر.
-** سال فعالیت در امور گردشگری از شناخت بازار تا اداب و فرهنگ و اخذ ویزا و اقامت و تور بویژه مکانهای اقامتی. خرید فروش اجاره تخصصی املاک تخصصی درشهرهای شمالشرق استان تهران.
از سال**بنا به ارتباط با تجار و افراد خارجی از تهیه,رزرو مکان در ایران(مثل هتل هما تهران) تائیدیه اجازه ورود به کشورتهیه بلیط الکترونیکی پرواز غیرمستقیم(دوبی-تهران)تا اقامت و ملاقات های خارجی.
حدالقل حقوق خالص درخواستی ** میلیون تومان (تیر ****نه بعدا) برای فقط *** ساعت کار ماهیانه غیرفنی &#****;یک کارمند ساده که فقط با کاغذ کار داره از *صبح تا **بیش از**میلیون تومان میگیره با کلی اضافه کار , بیمه ومزایا , جا گرم و نرم و کار راحت کولر گازی و تهویه مطبوع مثل بانکها و ادارات&#****;. (مازاد بر *** ساعت یا کار فنی بخصوص فنی و برق قدرت و الکترونیک و مخابرات که فنی ترین امور هستند قطعا خالصی بالای ** میلیون تومان در ماه +پاداش) برای فقط یک عنوان شغلی نه توقع قد**تا آدم آنهم تخصصی و فنی (مثل توقع امور محوله همزمان!؟ آنهم *** تا کار که نشان از برده داری کارفرماست)ولی پایه حقوق عادی*-* تومنک!؟ امروز هرعمله- بنا راحت بالای*-**میلیون تومان دارد. تحصیل, تخصص, عمر, شخصیت, سلامتی و برآیند همه انها پول, ارزش داره. نذر مفتخورهای دزد نیست.
با زبانیازی دنبال نوکرمفت ببو میگردید با گفتنارشد,دکترا از دانشگاه شریف دارید *میلیون میگیره خیلی بدبخته آمده گداخانه دزدها. درخودش و مدرکش شک کنه ,بجای کارافرینی, قد یک عمله هم درامد نداره ! ملک خوب به املاکی نمیکشه.شغل خوب به آگهی و کاریابی.مگر برای بیگاری و نوکری مفت از دیگران !
همکاری و انجام پروژه های مشترک فقط نقدی


سیاه چاله (آگهی های حذف شده)

آگهی های  سیاه چاله (آگهی های حذف شده)


سرمایه ازاد فوری

سرمایه ازاد فوری

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )