ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۳۰

مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۳۰مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۳۰
   مشاهده شده: 150   |     |     |  

مینی فرز رونیکس مدل **** محصولی ساخته شده از موتورهای پر قدرتی که از آرمیچر و بالشتک های صنعتی تولید شده اند ؛ البته همانطور که واضج و مبرهن هست خصایل مثبت این دستگاه محدود به آنچه گفته شد نمی شود به خصوص که این دستگاه شامل سیستم پیشرفته گردش هوایی است که حضورش تاثیر به سزایی بر کاهش استهلاک قطعات داخلی و همچنین بالا بردن عمر مفید دستگاه می گذارد .

کارایی مینی فرز رونیکس مدل ****
این دستگاه شامل یک صفحه گرد چرخان و همچنین یک دسه (‌ جهت سهولت در کار کردن )‌ بوده که از آن جهت برش سنگ ؛ فلزات ؛ گرانیت و &#****; می توان استفاده کرد . جهت کار با این مینی فرز نیاز به صفحه های فرز با قطر *** میلی متر خواهید داشت . این محصول مجهز به یک موتور *** واتی بوده که سرعت چرخش صفحه آن به ***** دور در دقیقه می رسد .

بسیاری از افراد به دنبال دستگاهی هستند که میزان آلودگی صوتی آن حداقل میزان ممکن باشد برای این دسته از افراد خبر خوش آیند این است که مینی فرز رونیکس مدل **** با صدای نسبتا کمی کار می کند که برایتان آزاردهنده نخواهد بود و به دلیل وزن و حجم کم ( *.* کیلو گرم ) آن می توانید آنرا به راحتی در دست بگیرید و به کارهای روزمرتان رسیدگی کنید .

در طراحی ساختار این سیستم تمام مواردی که برای کاربران حائز اهمیت است از جمله طراحی منحصر به فرد ، وزن سبک ، دستگاه جانبی ضد لرزش و بسیاری از المان های دیگر رعایت شده تا کار کردن با این دستگاه برای کاربر آسان باشد . از آنجایی که سنباده و برش کاری فلزات جزو دسته کارهایی است که اگر با ابزار های دستی مانند سوهان و یا کمان اره بخواهد انجام شود بسیار کسل کننده و زمان بر خواهد بود به همین دلیل از دستگاه هایی مانند فرز کمک می گیرند تا هم در زمان صرفه جویی شود و هم سهولت کار به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند ؛ با تمامی این تفاسیر برخی از افراد به دلیل کمبود فضای کاریشان کار کردن با این فرز ها برایشان سخت می شود به همین دلیل مینی فرز ها ساخته شدند تا این دسته از افراد نیز به آسانی بتوانند کارهایشان را انجام دهند . مینی فرز رونیکس مدل **** جزو آن دسته محصولاتی است که با توجه به خصایل ، کیفیت و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد از ارزش خرید نسبتا بالایی برخوردار است .
جهت دریافت اطلاعات کامل تر به وب سایت تهران ابزار مراجعه کنید . tehrantools.comhome***-ronix-mini-milling-model-****.html?search_query=****&results=*