ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نرم افزار باربری زینگ، درخواست آنلاین حمل و نقل با کامیون و تریلی

نرم افزار باربری زینگ، درخواست آنلاین حمل و نقل با کامیون و تریلینرم افزار باربری زینگ، درخواست آنلاین حمل و نقل با کامیون و تریلی
   مشاهده شده: 253   |     |     |  
نرم افزار باربری زینگ، درخواست آنلاین حمل و نقل با کامیون و تریلی

مزایای زینگ برای رانندگان:
شما رانندگان با استفاده از زینگ می توانید از بارهای موجود در تمام کارخانه ها و انبارها، باغات و مزارع و بنادر مطلع شده و با بررسی مشخصات مبدأ و مقصد و ماهیت بار مورد نظر، دستمزد مطلوب خود را بدون نگرانی از وجود واسطه ها و پرداخت کمیسیون های بالا و نامشخص، به صورت دقیق تعیین نمایید. شما حتی می توانید با پیشنهاد دادن قیمت مناسب،  بارهایی را برای ساعت ها و روزهای آینده  رزرو کرده و به محض رسیدن به مقصد، بار جدید را دریافت نمایید.
مزایای زینگ برای شرکت ها:
شما سفارش دهندگان بار بدون نیاز به قراردادهای طولانی مدت با شرکت های باربری و بدون درگیر شدن در مراحل پیگیری و ثبت بار، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، ارزان ترین کرایه را برای حمل بار خود پیدا کنید. همچنین به دلیل معامله مستقیم با رانندگان، کمیسیون های بی دلیل، از کرایه های شما حذف خواهد شد. رانندگانی که از زینگ استفاده می کنند، موظفند قبل از دریافت بار، بارنامه را با تمام مشخصات درج شده در اپلیکیشن زینگ به همراه بیمه نامه دریافت کرده و سپس اقدام به دریافت بار نمایند. لذا شما بدون هیچ نگرانی از مراحل قانونی یا خسارت های احتمالی، می توانید بار خود را به رانندگان تحویل دهید. همچنین شما می توانید سابقه سفارش های خود و وضعیت سفارش های فعلی را بر روی نقشه رصد نمایید.

/list/?refer=*

 



جوشکاری آرگون

جوشکاری آرگون

   قزوین قزوین
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش فوری

اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش فوری

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۷ فروردین ۱۴۰۳   ( 3 روز پیش )
قفس مرغ تخمگذار

قفس مرغ تخمگذار

   فارس داراب
  شماره تماس
۰۲ شهریور ۱۴۰۲   ( 218 روز پیش )