ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نمایندگی بیمه پاسارگاد کد ۲۰۴۴

   مشاهده شده: 68   |     |     |  

یمه اشخاص
بیمه اشخاص
انسان‌ از آغاز پیدایش‌ جوامع‌ انسانی‌، در جستجوی‌ غریزی‌ به‌ دنبال‌ تأمینهای‌ جسمی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌ وسیاسی‌ بوده‌ است‌.
باتوجه‌ به‌ همین‌ نیاز بوده‌ که‌ شرکتهای‌ بیمه‌ با ارائه‌ طرحهای‌ متفاوت‌ و ابتکاری‌ متناسب‌ با نیازهای ‌جوامع‌ انسانی‌ درپی‌ تأمین‌ و تسهیل‌ این‌ غریزه‌ ثبات‌ مالی‌ و اقتصادی‌ برآمدند تا در زمان‌ بروز حادثه‌ ناگوار، شیرازه ‌اقتصاد خانواده‌ ها از هم‌ نپاشد و افراد وابسته‌ به‌ شخص‌ متوفی‌ و یا حادثه‌ دیده‌ بتوانند از مزایای‌ این‌ تأمین‌ اقتصادی‌ بهره‌مند شوند .
بدین ترتیب ملاحظه می شود که بیمه اشخاص یکی از مهمترین شاخه های رفاه اجتماعی محسوب می شود.

وجود یک محیط آرام و بی دغدغه یکی از بدیهی ترین تمایلات انسان است و همواره بشر سعی داشته با فعالیت های اقتصادی برای ساختن یک زندگی بهتر کوشش بیشتری از خود نشان دهد. بیمه اشخاص رشته ای از بیمه است که موضوع آن تامین بیمه گذار در مقابل نگرانی های مربوط به معیشت او در دوران کهولت و یامعیشت خانواده او پس ازفوت ونیز تامین هزینه درمان خانواده و خود اوست. بیمه پاسارگاد به منظور رفع این تشویش و نگرانیها، اقدام به صدور انواع بیمه های اشخاص(عمر،حوادث و درمان) به شرح زیر نماید:

انواع بیمه های عمر:

بیمه عمر به شرط فوت:
در بیمه عمر به شرط فوت, بیمه پاسارگاد تعهد می کند در ازای پرداخت حق بیمه توسط بیـمه گـزار در صـورت فـوت بیمه شـده سرمایه بیمه را به استفاده کننده (گان) تعیین شده در بیمه نامه بپردازد. انـواع آن که در حال حاضـر توسـط این شـرکت عـرضه می گردد عبارتند از:

بیمه عمر زمانی (با مدت محدود) با سرمایه ثابت:
بیمه عمرزمانی با سرمایه ثابت بیمه نامه ای است که در طول مدت بیمه سرمایه بیمه تغییر نمی نماید در این نوع بیمه شرکت تعهد می کند که در ازای پرداخت حق بیـمه تـوسـط بیمـه گذار، برای مـدت زمــانی مـعیـن و در صـورتـی کـه بیمه شـده درخلال آن مدت فوت نماید, مبلغ بیمه توافق شده را به استفاده کننده (گان) از قرارداد بپردازد.این نوع بیمـه نـامه به دو صـورت انفـرادی( بـرای یک نفر) وگروهی(بـرای اجتمـاعـی از بیـمه شـدگان، از قبیل کارکنان کارخانه ها, شرکت ها,سازمانها و &#****;&#****;.) صادر می گردد.

بیمه عمرزمانی (با مدت محدود) با سرمایه نزولی:
این نوع بیمه نامه که صدور آن مورد استقبال نیز قرار گرفته, به صورت مستقل و یا مکمل بیمه عمر صادر می شود, بیمه ای است که با هدف حمایت شخص بیمه شده در مقابل بدهیهای او طرح ریزی گردیده و مـبلغ بیـمه سـال به سال نسبت به مبلغ اولیه بیمه نامه کاهش می یابدو سرانجام درتاریخ انقضاء بیمه نامه به صفر می رسد.این نوع بیمه نامه که به بیمه عمر مانده بدهکار نیز معروف است در بیمه پاسارگاد به صورت انفرادی و گروهی عرضه می شود.

بیمه های مختلط (عمر و تشکیل سرمایه):
این بیمه از ترکیـب بیمه هـای به شـرط فـوت و بیمه هـای به شـرط حیـات تـشکیل یافتـه اسـت. به موجـب این بیمه نامـه علاوه بر پوشش بیـمه عمـر, سرمایه ای برای آینده بیمه گذار نیز فراهم می گردد. سرمایه مذکور می تواند برای تأمـین مـواردی از قبیل: تهیه مسکن، هزینه ازدواج، هزینه های تحصیلی و &#****; استفاده گردد. بیمه های مختلط برای مدت معین صادر می گردد. بیمه پاسارگاد در این بیمه نامه تعهد می نماید در صورتی که بیمه شده در طــول مــدت قــرارداد فوت نـماید ، مبلغ بیـمه را به استفاده کننده (گان) پرداخت و درصورتی که بیمه شده در پایان مدت بیمه در قیدحیات باشد مبلغ بیمه به خود بـیمه شد ه و یا استفاده کنند (گان) بیمه نامه پر



حسابداری و حسابرسی

حسابداری و حسابرسی

   خوزستان اهواز
  شماره تماس
۱۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
اجرای فونداسیون سوله

اجرای فونداسیون سوله

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
اجرای فونداسیون سوله اجرای فونداسیون تهران ،اجرای فونداسیون سوله اجرای استخر

اجرای فونداسیون سوله اجرای فونداسیون تهران ،اجرای...

   قزوین تهران
  شماره تماس
۱۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات جامع تعمیرات ماشین‌های اداری

فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات...

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )