ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نمایندگی فروش ماشین آلات لیزری تمیز کننده، جوشکاری، برشکاری و حکاکی با تکنولوژی جدید لیزری

نمایندگی فروش ماشین آلات لیزری تمیز کننده، جوشکاری، برشکاری و حکاکی با تکنولوژی جدید لیزرینمایندگی فروش ماشین آلات لیزری تمیز کننده، جوشکاری، برشکاری و حکاکی با تکنولوژی جدید لیزری
   مشاهده شده: 284   |     |     |  

شرکت HEROLASER تولید کننده انواع ماشین های با عملکرد لیزر از جمله ماشین ها و تجهیزات پاک کننده ( تمیز کننده) لیزری ( شبیه به عملکرد سند بلاست ولی با کیفیت بسیار بالاتر ) ، ماشین های جوشکاری لیزری ، ماشین های برشکاری لیزری و ماشین آلات حکاکی لیزری می باشد. با توجه به کاربرد گسترده این تجهیزات در صنایع گوناگون و بهره مندی از تکنولوژیهای پیشرفته ، این تجهیزات به میزان زیادی بازدهی صنایع مرتبط را افزایش می دهد. از این رو جهت توسعه و پیشرفت تجهیزات مورد استفاده فوق در صنایع داخلی کشور، شرکت نیک آور سعی دارد با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به ویژه ماشین آلات فوق، زمینه فعالیت و همکاری بیشتری را با شرکتهای داخلی و خارجی فراهم آورد.
این شرکت به عنوان شرکتی تکنولوژی محور که در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و فروش تجهیزات پردازش لیزر فعالیت می کند ، تولید کننده ماشین های متنوع برش لیزری ،جوش ، پاک کننده ها و حکاکی لیزری می باشد می باشد و این شرکت با بهره مندی از نیروهای متخصص و خطوط تولید پیشرفته، می تواند بر اساس نیاز مشتریان ، تجهیزات و راهکارهای متفاوت ارائه دهد.
محصولات این شرکت در زمره تجهیزات مرتبط با صنایع مختلف از جمله صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی، کشتی سازی ، خودروسازی ، تجهیزات صنعتی ، ماشین سازی، ماشین کاری ، قالب سازی، جواهر آلات، عینک سازی ، صنایع دستی ، تجهیزات پزشکی و غیره می باشد و مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت HEROLASER به واسطه روابط بین المللی موثر خود با شرکتهای معتبر ، بازارهای جدیدی را با شرکای استراتژیک خود در کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی ایجاد نموده است به نحوی که فروش و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت در منطقه خاورمیانه فقط از طریق نماینده انحصاری آن ، شرکت نیک آور صورت می پذیرد.

لیست محصولات
*-ماشین های پاک کننده لیزری Laser Cleaning Machines
*-ماشین های جوش لیزری Laser Welding Machines
*-ماشین آلات برش لیزری Laser Cutting Machines
*-ماشین های حکاکی لیزری Laser Marking Machines
معرفی محصولات
&#****; ماشین پاک کننده لیزری
دستگاهی است که بوسیله تابش پرتو لیزر به سطوح فلزی و غیر فلزی ، لایه های اضافی از جمله رسوب آهن و زنگ، گریس ،روغن و &#****; را که بواسطه قرارگرفتن در مجاورت هوا و آلودگیهای محیطی بوجود می آیند ، تمیز کرده و ازبین می برد.
&#****; ماشین آلات جوش لیزری ماشین های جوش لیزری از تکنولوژیهای جدید و پرکاربرد در صنایع می باشد که بوسیله تابش پرتو لیزر، عملیات جوشکاری را انجام میدهد و بخاطر سرعت، حرارت و دقت بسیار بالای خود در جوشکاری، نیازی به دخالت گازهای آرگون، هلیوم و همچنین مواد مصرفی پر خطر منجمله الکترود ندارد.
لطفا جهت هر گونه اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
اطلاعات تماس
شماره های همراه و واتس آپ +** **********
+** **********
اینستاگرام @moshaver_sanaat_chemical_abedi
Email javadabedifard@gmail.com



تولیدی میز صندلی

تولیدی میز صندلی

   آذربایجان شرقی سردرود
  شماره تماس
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )
رول به رول یا نوار بر ورق با عرض برش ۴میلیمتربه بالا از۲هم تا ۱میلیمتر

رول به رول یا نوار بر ورق...

   تهران شهر قدس
  شماره تماس
۱۷ اسفند ۱۴۰۲   ( 49 روز پیش )