ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

هود میکروبی با قیمت استثنایی

هود میکروبی با قیمت استثناییهود میکروبی با قیمت استثنایی
   مشاهده شده: 213   |     |     |  

این هود میکروبی دارای وظایف مختلفی می باشد که با دانستن آنها می توان بهترین استفاده را از آن انجام داد. این وظایف عبارت است از محافظت از آلودگی محیط و حفاظت از نمونه ها در آزمایشگاه .
این هود میکروبی به صورت افقی و عمودی مطابق با جریان هوا قابل دسترس می باشند. این هود لامینار یا هود میکروبی در ابعاد و اندازه های مختلف توسط شرکت رستا فرآیند سپنتا تولید می شود.
هود میکروبی دارای یک فن دمنده همراه فیلتر هپا و یک فیلتر اگزاست می باشد.وظیفه این فیلتر پاک کردن تمام آلودگی های موجود در محیط آزمایشگاه می باشد.
همچنین فیلتر هپا در هود میکروبی توانایی فیلتر کردن ذرات بسیار کوچم نظیر باکتری، قارچ ها و ذرات گرد و غبار را نیز دارد.هود میکروبی نمونه ای از هود آزمایشگاهی بوده که بیشتر در آزمایشگاه های میکروبیولوژی و در اتاق های کشت آن کاربرد دارد.همچنین این هود میکروبی یا هود لامینار در آزمایشگاه بیولوژیک و عدم خروج عوامل ارگانیک به محیط بیرون آزمایشگاه می باشد. شرکت رستا فرآیند سپنتا با ارائه انواع هود آزمایشگاهی نظیر هود میکروبی یا هود لامینار ، هود کانوپی ، هود شیمیایی و &#****; با بهترین خدمات در خدمت مشتریان عزیز می باشد.


سکوبندی آزمایشگاه رستا فرآیند سپنتا

آگهی های  سکوبندی آزمایشگاه رستا فرآیند سپنتا