ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

واردات و تامین انواع لوله استیل اعم از لوله استنلس استیل و لوله کربن استیل (مانیسمان و درز

واردات و تامین انواع لوله استیل اعم از لوله استنلس استیل و لوله کربن استیل (مانیسمان و درزواردات و تامین انواع لوله استیل اعم از لوله استنلس استیل و لوله کربن استیل (مانیسمان و درز
   مشاهده شده: 216   |     |     |  

انتقال صنعت

لوله استنلس استیل (Stainless Steel Pipe) که با نام لوله استیل ضد زنگ (InoxSteel Pipe) نیز شناخته می شود، لوله هایی از جنس آلیاژ استنلس استیل هستند. لوله استنلس استیل و لوله استیل در جنس آلیاژ سازنده، متفاوت هستند. لوله استیل (Carbon Steel Pipe) که در صنعت به نام لوله فولادی شناخته می شود، از جنس فولاد کربن استیل است.

قبل از شناخت استنلس استیل نیاز است تا کمی در مورد استیل بدانیم. در علوم متالوژی و شناخت فلزات، استیل، آلیاژی از آهن است که براثر ترکیب آهن با چند ماده دیگر ساخته می شود. یکی از عناصری که با آهن ترکیب می شود و به آن خاصیت مقاومت بالایی می بخشد، کربن است. کربن به میزان * درصد مجاز است تا با آهن ترکیب شود.

استنلس استیل (Stainless steel) آلیاژی دیگر از آهن است که به نام استیل ضدزنگ (Inox steel) نیز معروف است. استنلس استیل از اضافه کردن کروم به فولاد معمولی ساخته می شود. برای افزایش مقاومت به خوردگی این آلیاژ می توان مقدار کم کروم را به آن اضافه کرد اما برای دستیابی به لوله ضدزنگ نیاز است تا حداقل **.* درصد کروم به فولاد اضافه شود. در آلیاژ استنلس استیل علاوه بر کروم، عناصری مانند نیکل و مولیبدن استفاده می شوند. این عناصر خواص دیگری مانند قابلیت فرم دهی، شفافیت و مقاومت در برابر دما را در این آلیاژ بالا می برند. این استیل تنها در شرایطی خاص ضدزنگ است و برخلاف اسم استیل ضدزنگ، استنلس استیل به خاطر ترکیب های الکترونی آن به کلی ضدزنگ نیست و امکان زنگ زدن دارد. استنلس استیل تنها در شرایطی خاص مانند محیط های کم اکسیژن، آب شیرین و برخی محیط های شیمیایی ضدزنگ است.
انتقال صنعت
وارد کننده و تامین کننده انواع اتصالات – شیرالات و فلنج استنلس استیل ، لوله های درز دار و مانیسمان در سایز و رده های مختلف و آلیاژهای *** و *** و *** و &#****;
تلفن : ********-*** و ********-***
موبایل : *******-**** و *******-****
-sanat.com
info@ enteghal-sanat.com



فروش تجهیزات کهاب، بازیافت بخارات بنزین جایگاهی

فروش تجهیزات کهاب، بازیافت بخارات بنزین جایگاهی

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ تیر ۱۴۰۲   ( 273 روز پیش )