ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

ویندوز اورجینال – لایسنس ویندوز – خرید ویندوز اورجینال – قیمت لایسنس اورجینال ویندوز

ویندوز اورجینال – لایسنس ویندوز – خرید ویندوز اورجینال – قیمت لایسنس اورجینال ویندوزویندوز اورجینال – لایسنس ویندوز – خرید ویندوز اورجینال – قیمت لایسنس اورجینال ویندوز
   مشاهده شده: 93   |     |     |  

بدون شک بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین محصول شرکت مایکروسافت، ویندوز است که ما و شما روزانه در طیف وسیعی از فعالیت‌ها از آن بهره می‌بریم. ویندوز که قدمت آن به بیش از ** سال پیش و سال **** باز می‌گردد، در طول سالیان دستخوش تغییراتی شگرف و قابل توجه شده است. تغییراتی که نه تنها باعث شد نحوه‌ی استفاده از رایانه‌ها برایمان متحول شوند بلکه سبک زندگی‌مان نیز همراه با دگرگونی‌های آن، تغییر پیدا کرد. از Windows *.* که کسی امروزه با آن آشنایی ندارند گرفته تا Windows XP، Windows Vista، Windows *، Windows *.* و Windows **، سلسله محصولاتی هستند که در طول زمان رشد کرده و هر کدام بهترین ویژگی‌های نسخه‌ی قبلی خود را به ارث برده‌اند.

microsoftlicense.comfaلایسنس-ویندوز-اورجینال

ویندوز پرطرفدار ترین سیستم عامل دنیاست، که توسط کمپانی مایکروسافت توسعه یافته است. مایکروسافت ویندوز انتخاب اول اکثر کاربران برای سیستم عامل است، ویندوز از یک رابط گرافیکی برای ارتباط با کاربر استفاده میکند.دلیل نام گذاری Windows(پنجره ها) روی این سیستم عامل باز کردن نرم افزار های مختلف در قالب پنجره های مختلف است.

microsoftlicense.comfaلایسنس-ویندوز-اورجینال

اولین نسخه ویندوز در نوامبر **** با نام ویندوز *.* منتشر شد و پس از آن مایکروسافت با انتشار هر نسخه جدید کاربران شاهد پیشرفت های زیادی در زمینه رابط کاربری، سرعت و امنیت بوده اند. آخرین نسخه ویندوز در سال **** با نام ویندوز ** منتشر شد ویندوز ** از تمام جهات بهینه تر شده بود و در عین سریع بودن و زیبایی رابط کاربری این نسخه از هم برای دستگاه های لمسی و هم برای دستگاه های غیر لمسی طراحی شده بود. از برتری های ویندوز نسبت به دیگر سیستم عامل ها میتوان به سازگاری با اکثر نرم افزار ها، سرعت بالا، امنیت اطلاعات شما و رابط کاربری کاربر پسند و آسان اشاره کرد.
مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های محصولات مایکروسافت در ایران، ارایه دهنده لایسنس نسخه های مختلف لایسنس ویندوز اورجینال ** ، ویندوز اورجینال ** ، ویندوز اورجینال * و ویندوز اورجینال * با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

microsoftlicense.comfaلایسنس-ویندوز-اورجینال

مسیریابیویندوز اورجینال-لایسنس ویندوز **-خرید لایسنس ویندوز **-لایسنس ویندوز سرور-لایسنس ویندوز سرور ****-ویندوز سرور **** اورجینال-لایسنس آفیس اورجینال-لایسنس آفیس ****-آفیس *** اورجینال-لایسنس آفیس ****-لایسنس آفیس مک اورجینال-خرید ویندوز سرور ****

microsoftlicense.comfaلایسنس-ویندوز-اورجینال