ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

ویندوز ۱۰ اورجینال – لایسنس ویندوز ۱۰ – لایسنس اورجینال Windows 10

ویندوز ۱۰ اورجینال – لایسنس ویندوز ۱۰ – لایسنس اورجینال Windows 10ویندوز ۱۰ اورجینال – لایسنس ویندوز ۱۰ – لایسنس اورجینال Windows 10
   مشاهده شده: 137   |     |     |  

ویندوز **، یک نسخه از سیستم عامل محبوب ویندوز در سال **** بعنوان جایگزین ویندوز *.* منتشر شد. ویندوز ** با ویژگی های جدید مانند، بازگشت منوی استارت، دستیار صوتی کورتانا، اپلیکیشن Xbox، مرورگر جدید Edge، بهبود عملکرد چندوظیفه ای، Action Center، بهبود سیستم امنیتی، بهینه تر شدن برای صفحات لمسی و &#****; کاربران را بیش از پیش به استفاده از ویندوز جذب کرد. ویندوز ** بیش از * میلیارد کاربر فعال در جهان دارد. میشود گفت که ویندوز ** تلفیق هنرمندانه ای از ویندوز * و ویندوز * است که نتیجه آن سیستم عاملی بی نقص شده است.

microsoftlicense.comfaWindows-**-Original-License-Key

ویندوز ** بر اساس اعلام مایکروسافت آخرین نسخه از ویندوز است که منتشر می‌شود، بنابراین دیگر نسخه جدیدی از ویندوز به بازار عرضه نمی‌شود بلکه همه قابلیت‌های جدید تنها در به روزرسانی این نسخه به آن اضافه خواهد شد.بنابر این مهمترین مزیت استفاده از ویندوز ** اورجینال عدم نیاز به خرید مجدد نسخه های بعدی است که در قالب آپدیت های اساسی به صورت رایگان ارایه می شود.

microsoftlicense.comfaWindows-**-Original-License-Key

ویندوز ** را انقلابی در طراحی سیستم عامل ها توسط کمپانی مایکروسافت دانست. سیستم عاملی که هم فقط محدود به کاربران دسکتاپ نیست و میتواند روی لپتاپ های دو منظوره هم ایده آل باشد. استفاده از ویندوز ** و قابلیت های آن برای هر کاربری میتواند جذاب باشد. برای کاربرانی که به دنبال تجربه ای سریع، بی نقص و امن برای سیستم عامل خود هستند قطعا ویندوز ** بهترین گزینه موجود است.
ویندوز ** در نسخه های Windows ** Home، Windows ** Pro ، Windows ** Enterprise ، Windows ** Education، Windows ** Pro for Workstations قابل ارایه است.

microsoftlicense.comfaWindows-**-Original-License-Key

شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.
کلمات کلیدی
لایسنس ویندوز **,خرید ویندوز **, خرید ویندوز ** اورجینال, مزایای ویندوز ** ,لایسنس ویندوز **, مایکروسافت ویندوز **,فروش ویندوز **, دانلود ویندوز ** اورجینال, خرید اینترنتی ویندوز **, ویندوز ** اورجینال, قیمت ویندوز **,خرید ویندوز ** orginal , خرید ویندوز ** نسخه اصلی , فروش نسخه نهایی ویندوز ** , خرید ویندوز **

microsoftlicense.comfaWindows-**-Original-License-Key