ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
  •    واتساپ: 09936711006
  •    نام آگهی دهنده: مریم افشار
  •    شرکت: گروه تولیدی و صنعتی سریر شبکه ویرا
  •    وب سایت:  www.sarirvoip.com
  •     اینستگرام:  sarirvoip
  •    استان: تهران
  •    شهر: تهران
  •    محله: تهران- خیابان آزادی -کنار گذر اتوبان لشگری- نبش خیابان بیمه - پارک فناوری پردیس -کارخانه نوآوری آزادی
پیجینگ تحت شبکهپیجینگ تحت شبکه
   مشاهده شده: 240   |     |     |  

“پیجینگ تحت شبکه آینده ارتباطات صوتی یکپارچه”
پیجینگ تحت شبکه (Network Paging) به تکنولوژی‌ای اشاره دارد که امکان ارسال پیام صوتی به یک گروه خاص یا تمامی افراد در یک شبکه را می‌دهد. این تکنولوژی از امکانات و ویژگی‌های زیر پشتیبانی می‌کند
۱. **اینترکام تحت شبکه (Network Intercom)** این سیستم امکان ارتباط دوسویه میان دو نقطه یا چند نقطه را در یک شبکه فراهم می‌کند.
۲. **آمپلی‌فایر تحت شبکه (Network Amplifier)** یک دستگاهی است که صدای ورودی را تقویت و به بلندگوهای متصل به شبکه ارسال می‌کند.
۳. **نرم‌افزار پیجینگ (Paging Software)** برنامه‌ای که کاربران را قادر می‌سازد تا پیام‌ها و اعلانات صوتی را به سایر افراد شبکه ارسال کنند.
۴. **سرور پیجینگ (Paging Server)** دستگاه مرکزی که وظیفه مدیریت و هدایت پیام‌های صوتی در یک شبکه پیجینگ را بر عهده دارد.
۵. **بلندگو تحت شبکه (Network Speaker)** بلندگویی که مستقیماً به شبکه متصل شده و از آن برای دریافت و پخش پیام‌های صوتی استفاده می‌شود.
پیجینگ تحت شبکه، با ترکیب این امکانات و تجهیزات، یک سیستم کامل و یکپارچه را برای ارسال و دریافت اعلانات و پیام‌های صوتی در محیط‌های مختلف فراهم می‌کند. از نظر سئو، استفاده از این واژه‌ها به صورت همزمان و در یک متن می‌تواند به بهبود رتبه در موتورهای جستجو کمک کند.
در این زمینه، شرکت سریر شبکه به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پیجینگ تحت شبکه با بیش از یک دهه تجربه، خدمات بی‌نظیری را ارائه داده است.
سریر شبکه با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی خود، تلاش کرده است تا محصولاتی را طراحی و تولید کند که پاسخگوی نیازهای مختلف و جدید بازار باشد. تیم ما با پشتوانه قوی در زمینه تحقیق و توسعه، همیشه در تلاش است تا از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده کند و به مشتریان خود راهکارهای نوین ارتباطی را ارائه دهد.
در سریر شبکه معتقدیم که آینده ارتباطات در پیجینگ تحت شبکه است، و ما به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در این حوزه، می‌کوشیم تا همواره در خدمت کاربران و مشتریان خود باشیم.
ادامه مطلب : sarirvoip.com/network-paging-system/
۰۲۱۷۱۰۵۷۹۲۷
۰۹۹۳۶۷۱۱۰۰۶

داخلی ۱۱۱ خانم مریم افشار
داخلی ۱۱۲ پیام نیکزاد
داخلی ۱۱۳ محسن میرزایی


پیجینگ تحت شبکه قیمت پیجینگ تحت شبکه, سیستم صوتی تحت شبکه, Bahman 27, 1396 AP — سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نیاز به اطلاع‌رسانی و هماهنگی برای مدیریت بهتر و گسترش مراکز صنعتی، بیمارستان‌ها، ... سیستم های صوتی و پیجینگ تحت شبکه یک راهکار جامع مدیریت سیستم صوتی از قبیل اعلان عمومی یا پیجینگ و پخش فایل‌های صوتی زمان‌بندی شده مانند اذان و ... می‌باشد. سایت آی تی بازار که معرفی کننده انواع لوازم صوتی و تصویری به همراه فروشندگان آن است، انواع سیستم صوتی و پیجینگ تحت شبکه مانند اسپیکر ستونی، اسپیکر سقفی، آمپلی ... Esfand 13, 1401 AP — 4 از پیجینگ های تحت شبکه در کجا استفاده می شود؟ 5 سیستم صوتی پیجینگ تحت شبکه از چه اجزایی تشکیل شده است؟ 6 قیمت سیستم پیجینگ تحت ... تجهیزات صوتی مبتنی بر شبکه (IP Network PA System)، یک راهکار جامع مدیریت سیستم صوتی از قبیل اعلان عمومی یا پیجینگ و پخش فایل‌های صوتی زمان‌بندی شده مانند اذان، ... Tir 26, 1402 AP — در روش دوم می توانیم از یک مرکز تلفن تحت شبکه برای ایجاد ارتباط بین اجزای پیجینگ تحت شبکه استفاده کنیم یعنی اگر در سازمان شما سانترال ویپ وجود ... در گفتمان پیجینگ و با توجه به نگرش های موجود از نام های پیجینگ IP و پیجینگ SIP هم در کنار پیجینگ تحت شبکه استفاده می شود. پیجینگ تحت شبکه شامل مجموعه ای تجهیزات ... میکروفن پیجینگ تحت شبکه, نرم افزار پیجینگ تحت شبکه, قیمت آمپلی فایر تحت شبکه, سیستم پیجینگ اداری, سیستم پیجینگ, سیستم پیجینگ صنعتی,

آمپلی فایر تحت شبکه

آمپلی فایر تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۴ بهمن ۱۴۰۲   ( 94 روز پیش )
پیجینگ تحت شبکه

پیجینگ تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ آذر ۱۴۰۲   ( 134 روز پیش )
اینترکام تحت شبکه

اینترکام تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۳ مهر ۱۴۰۲   ( 205 روز پیش )
پیجینگ تحت شبکه

پیجینگ تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۸ مهر ۱۴۰۲   ( 211 روز پیش )