ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

چنج اور اتوماتیک KSA-ATS

چنج اور اتوماتیک KSA-ATSچنج اور اتوماتیک KSA-ATS
   مشاهده شده: 408   |     |     |  

سیستم انتقال خودکار منابع
یکی از مشکلات برخی از صنایع بخصوص صنایع حساس قطع برق ورودی و خاموشی دستگاه ها و تجهیزات می باشد. این مشکل در برخی صنایع مانند دیتاسنترها، سیستمهای مخابراتی، شعب بانکی، دستگاه های چاپ، صنایع سی ان سی ، آزمایشگاه های مهندسی و تشخیص طبی و بسیاری از صنایع و تجهیزات می تواند مشکل آفرین باشد. در برخی صنایع حتی قطع کوتاه مدت منبع انرژی می تواند مشکل آفرین باشد.
سیستم انتقال خودکار منابع مدل KSA-ATS که توسط کارشناسان شرکت کنزا صنعت الموت طراحی و تولید شده است، این مشکل را رفع می کند، این سیستم در حالت عادی دارای دو رودی می باشد(تعداد ورودی ها بر اساس سفارش قابل افزایش است)، ورودی اول بعنوان ورودی اصلی عمل می نماید و ورودی دوم بعنوان ورودی پشتیبان، در صورتیکه بهر دلیلی ورودی اصلی نتواند برق خروجی را تامین نماید، تغذیه خروجی بدون قطع و با سرعت بالا و بصورت اتوماتیک به ورودی پشتیبان منتقل می شود و به محض رفع مشکل در ورودی اصلی، خروجی بصورت خودکار و بدون قطع به ورودی اصلی باز می گردد.
مثال: ورودی اصلی میتواند از یو پی اس تامین شود، در اینصورت در صورت قطع یو پی اس بهر دلیلی مانند مشکلات فنی، خرابی و یا نیاز به سرویس دوره ای ، خروجی به ورودی پشتیبان که می تواند برق شهر باشد، منتقل می شود.
ورودی ها می توانند هر دو از برق شهر و از دو فاز مختلف انتخاب شوند و یا یکی از آنها از یو پی اس، موتور برق، ژنراتور انتخاب شوند.
کارشناسان شرکت کنزا صنعت الموت آماده هر گونه مشاوره می باشند.
تلفن تماس: ***********-***********-***********
سایت:


چنج اور اتوماتیک KSA-ATS سیستم انتقال خودکار منابع KSA-ATS نقشه مدار فرمان تابلو ats قیمت تابلو برق دیزل ژنراتور قیمت تابلو برق اتوماتیک کلید دوطرفه برق شهرو ژنراتور تابلو برق اضطراری رله ats چنج آور اتوماتیک مخفف ats Azar 28, 1396 AP — زمانی که برق منبع اولیه قطع می شود، سیستم ای تی اس یک منبع برق آماده به کار را به به جریان می اندازد و بدین صورت یک سیستم برق بدون قطعی برای ... Bahman 27, 1399 AP — به بیان ساده سوئیچ انتقال خودکار (ATS) یک مدار تغییر وضعیت برای جابجایی بین فاز ها می باشد. برای مثال : زمانی که برق شبکه قطع می شود اگر ... سوئیچ خودکار ATS از 4 قطعه MCCB و واحد کنترل اتوماتیک تشکیل شده اند. ... شدن ولتاژ شبکه، سوئیچ خودکار ژنراتور MCCB را وارد سرویس کرده و تغذیه سیستم را ... رنج جریان از 32A تا 2000A; انتقال اتوماتیک از شبکه به خط ژنراتور; قدرت قطع ... دیزل ژنراتور پشتیبان ، منابع انرژی ... قبل از اینکه سطح سوخت به حد محدود سقوط کند ، ژنراتور به طور خودکار متوقف می شود و تنها در ... سیستم ATS (سوئیچ انتقال اتوماتیک) به دستوراتی می دهد که اگر Mains Power خراب شود یا ولتاژ و ... Samoa, San Marino, Sao Tome and Principe, Saudi Arabia, Senegal, Serbia, Seychelles ... تجهیزات اتوماسیون (KSA) واحدهای مهندسی رادیو به صورت امتیاز ... ج) اطلاعات مربوط به وضعیت و اقدامات جنگی سلاح های آتش نشانی و منابع ... ه) نشانگر اپراتور (MO) برای برداشتن مختصات اهداف و انتقال آنها برای پردازش به ... Known یک سیستم خودکار برای برنامه ریزی و نظارت بر استفاده از حریم هوایی منطقه است (گواهی مدل مطلوب شماره ... خودکار سیستم انتقال (یا بعضاً سیستم انتقال خودکار ، برای جلوگیری از ... خودرو ) یک خودکار است سیستم برای نگهداری رادیو فرستنده و سیستم آنتن بدون ... به تکرارکنندگان ) اجازه داده شد بدون مراقبت اجرا شوند به شرطی که چنین ATS نصب شده باشد. ... نیروگاه های پرقدرتی که از پمپ های خشکی برای قرار دادن نیتروژن خشک در منبع ... Esfand 25, 1399 AP — سیستمهای بسیاری بر روی هواپیما نصب شده است و جهت تحلیل و آنالیز هر سیستم احتیاج به اطالعات و ... برای تحويل به بازماندگان آماده شده و هماهنگي های الزم برای انتقال. به ... آوری امکانات و منابع الزم برای بازخواني دستگاهها در ايران نشد. ... به صورت خودکار و پس از روشن شدن موتور اول هواپیما آغاز به کار کرده است.

لاینر _نور خطی

لاینر _نور خطی

   البرز مارلیک
  شماره تماس
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

   گیلان رشت لولمان اتاقسازی امپراطور صولتی
  شماره تماس
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )