ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

کاشی شیشه ای دکوراتیو

کاشی شیشه ای دکوراتیوکاشی شیشه ای دکوراتیو
   مشاهده شده: 287   |     |     |  
کاشی شیشه ای دکوراتیو
بدینوسیله اطلاعات ذیل جهت معرفی محصولات B.M.C(تایل شیشه ای) به حضور شما مشتریان محترم ایفا می گردد.

این مطالب گردآوری شده از مجموعه سوالات از سوی شما عزیزان بوده و ارائه پاسخی صحیح از طرف شما بزرگواران زمینه ساز افزایش فروش و ارتقا سطح آگاهی خریداران محترم می باشد.

ـ نام محصول و کاربرد آن:

این محصولات تایل شیشه ای شیشه دکوراتیو(تلفیقی از شیشه و فلز)بوده و کاربرد آن در زمینه دکوراسیون داخلی فراوان است مجموعه مصارف محصولات مذکور به شرح ذیل*-فضای بین کابینت*- دکور*tv – ستون *- بالای شومینه*- مابین پله *-اتاق کار *-بعضی قسمت های سقف *- سرویس های بهداشتی *- دکور فروشگاه ها **- دیزاین هتل ها و رستوران ها **-راهرو  **- دیوارهای لابی و...قابل اجرا می باشد.

ـ قابلیت اجرا روی چه سطوحی می باشد؟

این تایل ها بر روی کاشی, سرامیک, سطوح سیمانی وگچی که فاقد چربی, گرد و غبار و رطوبت باشد قابل اجرا می باشد .(با توجه به قطر کم تایل های شیشه ای برای دکوراتیو سرویس های بهداشتی جهت بازسازی نیازی به تخریب کاشی های قبلی نبوده و بر روی کاشی های کار شده اجرا میگردد.)

ـ آیا قابل شستشو می باشد؟

به دلیل سطح صاف و شیشه ای که دارد با دستمال مرطوب, بخار شو و یا هر موادی که برای نظافت معمول می باشد قابل شستشو می باشد. از نظر بهداشتی بهترین گزینه برای اشپزخانه ها محسوب می گردد در محصولات مشابه به دلیل رنگ آمیزی از روی محصول با گذشت زمان دچار تغییر رنگ می شود.

_ تثبیت رنگ:

به دلیل وجود فلز در قسمت زیرین محصول که از مواد کاربردی استاندارد تولید گردیده از سطح رو که با شیشه محافظت می گردد . ثابت و غیر قابل دسترسی و حتی دارای دو سال ضمانت تعویض هم می باشد اما در محصولات مشابه بدلیل آنکه سطح کار رنگ می باشد و با محیط اطراف تماس مستقیم دارد د قابل دسترسی بوده به مرور دچار تغییر رنگ می شود و از بین می رود به همین دلیل یک چنین محصولاتی هیچ گونه ضمانتی را شامل نمی گردد.

ـ مقاومت محصول:

بدلیل برش شیشه در ابعاد کوچک و بند کشی آنها با پودر مخصوص آنتی باکتریال و ضد آب مقاومت آن نسبت به شیشه معمولی دارای افزایش چشمگیری می باشد.

ـ نحوه اجرای محصول:

اجرای محصول همانند نصب سایر کاشی و سرامیک های موجود در بازار می باشد که با چسب کاشی و پودر بند کشی آنتی باکتریال و ضد آب انجام می شود.