ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

کتاب اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی آزمون استخدامی

کتاب اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی آزمون استخدامیکتاب اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی آزمون استخدامی
   مشاهده شده: 99   |     |     |  

توضیحات محصول

اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی یکی از هفت درس عمومی آزمون های استخدامی است که حدود ** سوال را به خود اختصاص داده است.

بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون های استخدامی به دلیل زمان کم و گستردگی مطالب و مشخص نبودن منبع برای سوالات مربوط به این بخش توجهی به این درس نکرده و اغلب با این جمله که اطلاعات عمومی بستگی به دانسته های قبلی هر فرد دارد دچار اشتباه شده و یکی از بهترین و راحت ترین دروس امتحانی را کنار می گذارند.

در این فایل مطالب مهمی که در سال های اخیر جز منابع طرح سوالات بوده است با توجه به آخرین تغییرات سال **** در * فصل به همراه آلبوم ایرانگردی گردآوری شده است.

با تسلط بر این مطالب می توانید به درصد بالایی از سوالات پاسخ صحیح دهید. لذا تهیه این فایل به همه شرکت کنندگان در آزمون های استخدامی توصیه می شود.
تعداد کل صفحات : *** صفحه ( ویرایش خرداد ****)

درسنامه (*** صفحه) + آلبوم ایرانگردی (** صفحه ) + سوالات اطلاعات عمومی (** سوال)

ویژگی محصولات کمک استخدام: مطالب موجود در این فایل خوانا، واضح و با کیفیت می باشد و با استفاده از جداول ، تصاویر ، نقشه و همچنین دسته بندی کاملاً منظم مطالب، خواننده به خوبی با مطالب ارتباط برقرار کرده و لذا با علاقه مندی بیشتری مطالعه خواهد نمود.

فهرست مطالب

فصل اول : تاریخ

بخش اول : تاریخ اسلام ( بخشی از مطالب: پیامبر، امامان، حوادث مهم، جنگ ها، پیمان ها و معاهدات مهم ، &#****; )

بخش دوم: تاریخ معاصر اولیه ( بخشی از مطالب: صفویه، افشاریه، &#****; )

بخش سوم: تاریخ معاصر ( قاجار / پهلوی / دولت موقت / جمهوری اسلامی)

قاجار: بخشی از مطالب: معرفی سلسله قاجار، حوادث مهم ، معرفی افراد برجسته و تأثیرگذار(علما و سیاستمداران) ، مهم ترین امتیازات ، معاهدات و قرار دادها در دوره قاجار( میان ایران و سایر کشورها ، میان سایر کشورها درباره ی ایران) … .

پهلوی: بخشی از مطالب: چگونگی شکل گیری، حوادث مهم ، معرفی افراد برجسته و تآثیر گذار دوران پهلوی ، قراردادهای مهم ، &#****; .

دولت موقت : بخشی از مطالب: چگونگی شکل گیری، افراد تأثیر گذار &#****;

جمهوری اسلامی: بخشی از مطالب: چگونگی شکل گیری ، &#****;

فصل دوم: جمهوری اسلامی ایران

ü قصد استخدام شدن در سازمان دولتی و یا نیمه دولتی رو دارید اما با ساختار سیاسی و افراد شاخص و تأثیر گذار کشور آشنا نیستید ؟؟؟؟؟!!! نگران نباشید با مطالعه این فصل در کوتاه ترین زمان خیلی راحت به تسلط کافی می رسید.

بخشی از مطالب: معرفی جمهوری اسلامی، &#****; / مجلس خبرگان رهبری &#****; / رهبری جمهوری اسلامی ایران و معرفی سازمان ها و نهادهای زیر مجموعه &#****; / قوه مقننه و&#****; / قوه مجریه و معرفی رؤسای جمهور &#****; / قوه قضاییه و معرفی رؤسای قوه ی قضاییه ، &#****; / مجمع تشخیص مصلحت نظام و معرفی رؤسای آن &#****; / مذاکرات هسته ای ایران و معرفی مذاکره کنندگان و وقایع مهم مربوط به برجام/ برنامه ** ساله همکاری های مشترک ایران و چین / اصول قانون اساسی / برنامه های توسعه ای ایران ، سند چشم انداز و برنامه ششم توسعه &#****;

فصل سوم: روابط ایران و سازمان های بین المللی

بخشی از مطالب: معرفی سازمان های بین المللی مهم/ معرفی سازمان های بین المللی که ایران در آن ها عضویت دارد / جوایز مهم بین المللی…

فصل چهارم: تقویم

ü به خاطرسپاری روزهای مهم به روش کمک استخدام

لینک:fapool.ir/file/*****/XLko



خریدار ظروف قدیمی و نقره

خریدار ظروف قدیمی و نقره

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۹ بهمن ۱۴۰۲   ( 78 روز پیش )