ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

کمد بایگانی دوار گردان پوشه آویز

  •    نام آگهی دهنده:  کارسیس
  •    شرکت: گروه صنعتی کارسیس
  •     اینستگرام:  parstabligh_org
  •    استان: تهران
  •    شهر: تهران
  •    محله: خیابان حافظ کوچه هور پلاک ۲۴
کمد بایگانی دوار گردان پوشه آویزکمد بایگانی دوار گردان پوشه آویز
   مشاهده شده: 131   |     |     |  

یکی از دغدغه‌های اصلی هر سازمان و ارگانی نگه‌داری و حفاظت صحیح از اسناد و مدارک بایگانی خود است. با توجه به کمبود فضای مفید در بسیاری از ادارات، ارگان‌‌ها، بیمارستان‌ها، پادگان‌های نظامی، سازمان‌های دولتی و خصوصی، کارخانه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و … از کمد بایگانی دوار گردان ۵ طبقه برای زونکن و کمد دوار گردان ۴ طبقه آویز پوشه خور برای انواع پوشه آویز مقوایی استفاده می‌شود تا حجم زیادی از اسناد و مدارک به‌صورت دسته‌بندی‌شده و مرتب در مکانی ایمن بایگانی و دسترسی به اسناد اسان شود.
مشخصات کمد بایگانی ۵ طبقه دوار
برای حفاظت بیشتر از اسناد و مدارک در برابر حوادث غیرمترقبه نظیر آتش‌سوزی در ساخت اسکلت اصلی کمد بایگانی ۵ طبقه دوار از ورق‌های فلزی مرغوب باضخامت ۰.۹ میلی‌متر استفاده‌شده است. ورق‌های فلزی در برابر آسیب‌های احتمالی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند و هم‌چنین دوام و طول عمر بالایی دارند. اصولاً انتظار می‌رود کمدهای بایگانی فلزی طول عمر مفید بین ۱۵ تا ۲۰ سال داشته باشند.
کمد بایگانی ۵ طبقه دوار پنج عدد سینی گردان دارد که هر سینی حول محور خود به‌صورت دایره‌ای چرخانده می‌شود. از ورق‌های فلزی باضخامت ۱.۵ میلی‌متر برای ساخت سینی گردان استفاده‌شده است. چرخش سینی گردان باعث می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید به اسناد و مدارک موردنظر خود بدون نیاز به جابه‌جایی سایر زونکن‌ها و پوشه‌ها دسترسی پیدا کنید. از کمد بایگانی ۵ طبقه دوار می‌توان برای نگه‌داری انواع زونکن، فایل باکس، پوشه آویز، زونکن آویز، اوراق کاغذی و … استفاده کرد. به‌طور میانگین هر طبقه قابلیت نگه‌داری ۲۴۰ زونکن را دارد، کل تعداد زونکن‌های قابل نگه‌داری در کمد بایگانی ۵ طبقه دوار ۹۶۰ عدد خواهد بود.
ابعاد کمد بایگانی ۵ طبقه دوار به شرح زیر است
ارتفاع ۱۹۵ سانتی‌متر
عرض ۸۶ سانتی‌متر
طول ۸۶ سانتی‌متر
هر کمد بایگانی دوار دارای دو عدد درب فلزی با ارتفاع ۱۸۳ سانتی‌متر و عرض ۳۷ سانتی‌متر است. به‌منظور حفظ امنیت اسناد و مدارک بر روی هر درب در قسمت قفل از ورق‌های ۱۲ میلی‌متر استفاده‌شده است. بر روی درب از قفل‌های مرغوب سه‌نقطه‌ای استفاده‌شده است. معمولاً از قفل ساده سوییچی استفاده می‌شود اما در صورت درخواست مشتری امکان تغییر نوع قفل نیز وجود دارد.
جوشکاری اسکلت فلزی و تمام اتصالات داخلی و خارجی کمد بایگانی ۵ طبقه دوار ازجمله اتصال لولای درب به بدنه به کمک جوش مقاوم کربن دی‌اکسید (CO2) با دقت بالا و ظرافت میلی‌متری اتصالات انجام‌شده است. به کمک رنگ پودری الکترواستاتیک باضخامت ۴۰ الی ۵۰ میکرون قسمت‌های داخلی و خارجی کمد رنگ‌کاری شده است. لازم به ذکر است قبل از رنگ‌آمیزی به کمک روش آبشاری پاششی عملیات شستشو، چربی‌گیری و اسید شویی انجام‌گرفته است، سپس ورق‌های فلزی در کوره خشک‌شده‌اند. رنگ‌های کوره‌ای در برابر رطوبت، اشعه خورشید، زنگ‌زدگی و خش خوردگی مقاومت بالایی دارد