ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

گروه خلاق طراحی سایت دارکوب

گروه خلاق طراحی سایت دارکوبگروه خلاق طراحی سایت دارکوب
   مشاهده شده: 108   |     |     |  

پیاده سازی قالب وب سایت از بین قالب های موجود در فروشگاه قالب دارکوب که البته برخی از این قالب ها ویژگی های پیشرفته تر نظیر نسخه موبایلی و همچنین سبک های طراحی وب خاص دارند که در صورت سفارش کارفرما به هزینه پایه اضافه می گردد.darkoob.co.ir
امن سازی وب سایت برای جلوگیری از هک شدن sitedar.com و بوت شدن وب سایت.
پشتیبانی یکساله وب سایت تا در مدت پشتیبانی مشکلاتی که برای وب سایت به وجود می آیند سریعا رفع گردد.
آموزش پانل کاربری به جهت درج مطالب وب سایت توسط کارفرما تا بتواند sitedesign.joomir.com محتوای خود را در وب سایت بارگذاری نماید.
توسط پلان پایه یک سایت کامل از بابت معرفی شخص و یا شرکت قابل پیاده سازی می باشد و در این پلان نحوه درج مطالب وب سایت به کارفرما آموزش داده می شود تا کارفرما بتواند مطالب مورد نظر خود را در سایت بارگذاری نماید و درج اطلاعات توسط دارکوب انجام نمی گردد. توسط سیستم مدیریت محتوای وب سایت مالک وب سایت می تواند منوهای وب سایت، محتوای صفحات و تصاویر موجود در بدنه و هدر وب سایت را مدیریت نماید. منوهای مرسوم یک سایت شرکتی شامل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما، گالری تصاویر، محصولات ، خدمات، مقالات و &#****; می باشد که در این پلان مدیر وب سایت می تواند منوهای مورد eforosh.com/com/%D*%B*%D*%B*%D*%A*%D*%AD%DB%*C-web-c/%D*%B*%D*%B*%D*%A*%D*%AD%DB%*C-%D*%B*%D*%A*%DB%*C%D*%AA-%D*%B*%D*%A*%D*%**-%D*%AF%D*%A*%D*%B*%DA%A*%D*%**%D*%A*نظر را ایجاد نموده و مطالب داخل آن را بارگذاری نمایید. برای ترکیب بهتر صفحات دارکوب نیز منوبندی وب سایت را برای کارفرما در همین پلان پایه انجام می دهد. در صورتی که مالک وب سایت بخواهد عملیات درج مطالب وب سایت توسط دارکوب با دریافت هزینه درج مطلب قابل انجام می باشد.