ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
  •    نام آگهی دهنده: گروه وب سایت وان
  •    شرکت: گروه وب سایت وان
  •    وب سایت: www.website1.ir
  •     اینستگرام:  parstabligh_org
  •    استان: تهران
  •    شهر: تهران
  •    محله: تهران
گروه وب سایت وانگروه وب سایت وان
   مشاهده شده: 115   |     |     |  

به نام خدا
گروه وب سایت وان، ارائه دهنده تمامی خدمات وب از قبیل راه اندازی و طراحی وب سایت، بهینه سازی و سئو وب سایت، برنامه نویسی و طراحی نرم افزار و اپلیکیشن، بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات اینترنتی، خدمات شبکه های اجتماعی، خدمات تولید محتوا، پشتیبانی وب سایت، خدمات مشاوره وب سایت، خدمات نمایندگی وب سایت ، مقالات، آموزش ها، وبلاگ، اخبار تخصصی وب و دیجیتال مارکتینگ، خدمات هاست و میزبانی وب سایت، خدمات دامین و دامنه وب سایت، کسب درامد از اینترنت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی و تمامی خدمات وب سایت در ایران
گروه وب سایت وان در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت، راه اندازی وب سایت، بهینه سازی و سئو وب سایت آغاز نمود، حال مفتخریم اعلام نماییم، گروه وب سایت وان با بیش از ۱۴ سال تجربه حرفه ای و فعالیت های تخصصی در حوزه طراحی وب سایت و بهینه سازی و سئو وب سایت، و عنایت خداوند منان یکی از کارآفرینان پیشتاز در این صنعت بوده است، هم اکنون گروه وب سایت وان فعالیت های خود را در زمینه راه اندازی و طراحی وب سایت، بهینه سازی و سئو وب سایت، برنامه نویسی و طراحی نرم افزار و اپلیکیشن، بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات اینترنتی، خدمات شبکه های اجتماعی، خدمات تولید محتوا، پشتیبانی وب سایت، خدمات مشاوره وب سایت، خدمات نمایندگی وب سایت ، مقالات، آموزش ها، وبلاگ، اخبار تخصصی وب و دیجیتال مارکتینگ، خدمات هاست و میزبانی وب سایت، خدمات دامین و دامنه وب سایت، کسب درامد از اینترنت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی و تمامی خدمات وب سایت گسترش داده است، گروه وب سایت وان در حال حاضر با دارا بودن بیش از ۵۰ نیروی کاری کارآزموده و مجرب در بخش های مختلف از قبیل بخش راه اندازی، ساخت و طراحی وب سایت، بخش طراحی نرم افزار و برنامه نویسی اپلیکیشن، بخش بهینه سازی و سئو وب سایت، بخش حسابداری، بخش بازرگانی، بخش تبلیغات، بخش فناوری اطلاعات(IT) و غیره در کشور عزیزمان آماده خدمت رسانی به تمامی اشخاص، شرکتها و موسسات مرتبط می باشد.
ارائه خدمات با کیفیت و به کار بستن برنامه های مشتری مدار و روشهای مدیریت پیشرفته از اهداف اولیه ماست.باید خاطر نشان کنیم که ارائه بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه خدمات وب، هدف مان می باشد.
ایجاد یک سیستم فراگیر در ارائه خدمات وب و حمایت از متخصصین، برنامه نویسان و طراحان حرفه ای در این صنعت و حمایت از حقوق مصرف کننده به منظور تکریم مشتری و ارائه خدمات پس از فروش بهتر و کامل تر از اهداف بلند مدت وب سایت وان است. این گروه همیشه برای حفظ مشتری مداری و سهولت ارتباط با مشتریان ، در حال توسعه فعالیت های خود در سراسر کشور عزیزمان می باشد در همین راستا با تاسیس ارائه نمایندگی های مختلف سعی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان از هر نقطه از کشور عزیزمان ایران، نموده است.
اکنون با توجه به رشد و سابقه درخشان وب سایت وان بخش بارازیابی گروه توانسته است در بازار های داخلی و بازارهای بین المللی فعالیت های خود را افزایش دهد، باعث افتخارمان است که اعلام نماییم گروه وب سایت وان برای توسعه فعالیت های خود با حضور فعال در نمایشگاهای بین المللی و داخلی، آمادگی خود را برای اخذ نمایندگی محصولات و خدمات خود اعلام می دارد.
با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، وب سایت وان همواره تلاش دارد در این حوزه و در پیشرفت تکنولوژی پیشرو باشد، با توجه به این عقیده تضمین می کند پروژه های خود را با بالاترین کیفیت و استفاده از آخرین تکنولوژی و متد های روز دنیا انجام دهد.
پیشنهاد وب سایت وان به مشتریان عزیز قبل از هر تصمیمی دررابطه با راه اندازی و طراحی وب سایت و خدمات وب سایت شان ، تماس با کارشناسان ما و دریافت مشاوره تخصصی و بازاریابی در مورد خدمات شان می باشد.
برای مشاوره با کارشناسان تخصصی،می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۷۷ تماس بگیرید و یا پر کردن فرم تماس با ما در وب سایت ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید.
برای آشنایی بیشتر و شناخت دقیقتر در مورد گروه وب سایت وان، نیاز است تا از پیشینه بیشتر و کامل تری در باره این شرکت اطلاع داشته باشید، شما می توانید با مراجه به وب سایت اطلاعات دقیق و کامل تری در مورد وب سایت وان کسب کنید.
اعتقاد ما بر این است که گروه وب سایت وان با شعار ”خدمات نوین و آینده ای برتر” (modern services & better future) باید در ایران و جهان شناخته شود. ما قصد داریم باکوشش‌های مشترک مدیران و کارکنان، در دنیای پررقابت آینده، باارتقای نظام مدیریت کیفیت براساس الگوی استاندارد های معتبر و با بهره‌گیری از شیوه ‌های جدید مدیریتی ،هر چه فعال‌ تر در بازارهای داخلی و بین ‌المللی حضور یافته وخدمات خود را ارائه نماییم.



لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

   خوزستان اهواز
  شماره تماس
۲۶ تیر ۱۴۰۲   ( 277 روز پیش )