ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

معرفی شرکت دانش بنیان پولاد اوژن

معرفی شرکت دانش بنیان پولاد اوژنمعرفی شرکت دانش بنیان پولاد اوژن
   مشاهده شده: 589   |     |     |  

شرکت دانش بنیان پولاد اوژن از سال **** با شناسایی نیاز صنایع و با گرد آوری کارشناسان خبره، فعالیت خود را به عنوان یک شرکت مهندسی در زمینه¬ی طراحی و ساخت طیف گسترده¬ای از ادوات صنعتی و هیدرولیک جهت پیشبرد این فن آوری در صنایع مختلف از جمله نفت ، گاز ، پتروشیمی ، فولاد، سیمان و &#****; آغاز نموده است.
اخذ استانداردهای بین المللی مانند HSE-MS، OHSAS *****، ISO *****، ISO **** و &#****; همچنین مجوزهای داخلی مانند مجوز ساخت میز تست شیرآلات از وزارت صنعت، معدن و تجارت(تنها شرکت دارنده¬ی مجوز ساخت در ایران)، مجوز ساخت و تعمیر تجهیزات High Pressure تا فشار **** bar/***** psi، عضویت در انجمن استصنا( انجمن سازندگان تجهیزات نفت)، پروانه¬ی همکاری سمتا، خود بیانگر این مطلب است که کیفیت دغدغه¬ی اصلی و همیشگی این شرکت بوده و هر روز سعی دارد بر کیفیت محصولات ساخت خود بیفزاید.
&#****; واحد طراحی، مهندسی و ساخت:
طراحی و ساخت انواع میز تست شیرهای نفت و گاز اعم از اطمینان و کنترلی از سایز ½&#****; الی **&#****; ، تا فشار **,*** psi / **** bar بصورت دستی، هیدرولیک و تمام اتوماتیک ( کامپیوتری)
•طراحی و ساخت انواع پرس کارکاهی، پاور پک هیدرولیک، سیلندرهای هیدرولیک تا ظرفیت **** تن، سیستم فلاشینگ روغن و &#****;
•طراحی و ساخت انواع تست پمپ های هیدرولیک و هیدرواستاتیک با درایو بادی، برقی و دستی و سیستم های تست خاص، دستگاههای تست سیلندرهای آتشنشانی، تنفسی و گازی، میز تست شیلنگ و لوله، میز تست شیرهای هیدرولیک و یونیت های فشار ساز تا فشار **** bar / ***** psi .
•ساخت یونیتهای تزریق متانول و مواد شیمیایی ( Chemical Injection Unit)
•ساخت انواع مخزن فشار قوی جهت امور تست و تولیدات سوپر آلیاژها تا فشار **** bar
واحد تعمیرات عمومی:
مرکز تخصصی تعمیرات ENERPAC و سایر ابزار هیدرولیک، گریس پمپ های دستی راکول *** – D و بادی، انواع پمپ ها و بوسترهای گاز امریکایی و اروپایی با سیل کیت های اصلی و ارائه گارانتی. تعمیرات انواع پمپ های هیدرولیک DENISON , PARKER و انواع جک و ابزار هیدرولیک برای کارخانجات سیمان (سیمان غرب، تهران، آبیک، بهبهان، ارومیه )، تعمیرات شیرآلات سرچاهی و ارائه خدمات لپینگ.
واحد بازرگانی:
تامین انواع پمپ، بوستر گاز و سایر قطعات فوق فشار قوی تا فشار ***** bar / ***,*** psi، انواع ابزار و تجهیزات هیدرولیک مانند آچارهای بادی و هیدرولیک، دستگاه لپینگ، قطعات ابزار دقیق مانند اتصالات، لوله در سایز و فشارهای مختلف، شیرهای مختلف، گیج¬های فشار، ترنسمیتر(Transmitter) و قطعات یدکی برای صنایع مختلف.


شرکت دانش بنیان پولاد اوژن

شرکت دانش بنیان پولاد اوژن

آگهی های  شرکت دانش بنیان پولاد اوژن